Hej alle! Dette virker som er fornuftigt board. Jeg ser frem til at være med i nogle af diskussionerne herinde! Vi står og mangler 4 oversættelser. Eller rettere, korrekturlæsninger, for den tekst vi har allerede, den er lavet af Lycos oversætter robotten. Der skulle jo gerne være korrekt både grammatisk og stavelserne! Der er lige nu 33547 bogstaver / 4548 ord at læse korrektur på. Du får et login og så er det bare at oversætte fra dansk/engelsk til disse sprog:
Der er vel tale om 3-4 timers arbejde for hvert sprog vil jeg tro. Som sagt er teksetern oversat af en robot, så der skal læses korrektur på sprogene. Skulle der være nogen kompentente til opgaven herinde så smid en mail til mig på lasse SNABELA internetsjov.dk |
Oversættere søges!
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
![]() OVERSÆTTER GODT OG GERNE FRA DANSK ENGELSK TYSK OG FRANSK TIL PERFEKT OG FEJLFRIT ![]() ![]() OVERSÆTTER GERNE OG GODT FRA SAMME SPROG TIL ![]() ![]() KORREKTUR EN SELVFØLGE !!! PRISEN KAN VI ALTID TALE OM ... IKKE EN HERREGÅRD ... AA ![]() ![]() |
Hmm, et struktureret indlæg ville måske hjælpe lidt hvis du ønsker, at blive valgt. Ellers ville jeg da være bange for, at min tekst blev skrevet med stort og uden sammenhæng |
Se følgende webside www.beehiveproofreading.dk De læser korrektur på tekster der er oversat til engelsk og er super gode. De er baseret i Århus Maj-Britt |
Kære Maj-Britt, Det indlæg, du besvarede, er mere end 4 år gammelt.. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Ja men man ved jo ikke om der er andet tekst skrevet siden da der har behov for at blive set på. Det må man da håbe. Ellers kommer man jo ikke langt i dag :O) |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)