|
|
Runars køreskole har jeg taget det ved sidste år. De har åben 4 dage om ugen med fleksibel åbningstider og det er med tv og pc undervisning og man vælger selv hvornår man vil komme til teori og du skal ikke følge med et hold. Og så får man masser af sjove historier i bilen så det er slet ikke kedeligt! Der er en hjemmeside. runars.dk. Man ringer bare og aftaler en dag hvor man mødes og så er man i gang! Man skal ikke vent for et hold til at starte så det passede mig perfekt.
Jeg havde ringet til Lisbeths og Nygård/bkvejle, men syntes det lød for billigt og med de historier der er om dem så valgt jeg den jeg syntes lød hyggelig i tlf. Det skulle enten være Runar eller ham Per lets drive.
Skal ha' mc kort næste år, tror jeg tager det hos Axel eller NK køreskole da Runars ikke kan gi' mc kort endnu. Jeg har set Lisbeths hjemmeside om mc. Undervisning for mc foregår i Kolding så jeg ved ikke hvorfor hun reklamerer i Vejle. Jeg gider sgu ikke ta' til kolding for undervisning! Jeg vil gerne ha' en god mc at køre på og en hyggelig kørelærer. Min kæreste tog lille mc ved P2/bkvejle sidste år, men det var noget lort at køre på siger hun og kørelæreren var bare den STØRSTE (stor fyr) idiot og træls at høre på.
Håber info kan bruges!
Bliv gratis medlem