Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køreskole i vejle?.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Er der nogen herinde der kender en god køreskole i vejle?.
Jeg skal til at tage det i slutningen af September (Fylder 18 til december).. Og ved ikke rigtigt hvor jeg skal lede..

Nogen der kender en database eller andet hvor man ellers kan lede?.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:21
Mit umiddelbare bud ville være at høre venner og bekendte om deres erfaringer. På den måde er du også sikker på at få noget at vide fra en der rent faktisk har prøvet den pågældende kørelærer, og kan stille eventuelle spørgsmål til vedkommende.
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:34
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:56
Jørgens køreskole - vældig flink mand, fair pris, gode biler, lækker måde at lære teori med pcer.

Central placering midt i gågaden.
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:35
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:48
Tog selv ved Svend Haustrup i Bredballe i sin tid. Kanon kørelærer og så er hans priser også iorden.
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:19
Prøve de følgende:

Axel''s Køreskole

Runar''s Køreskole

Lene''s Køreskole

Jørgen''s Køreskole

Dem har jeg kun hørt godt om fra mine venner. Den værste køreskole som jeg har hørt om er Lisbeth''s køreskole. En af mine venner, som har etnisk baggrund tog kørekort der men havde aldrig den samme kørelærer og den sidste hun endt med råbte bare hele tiden! Men det er også desværre den billigste, hvor Axel og Lene''s er de dyre... håber det hjælper lidt!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:30

Jeg kan varmt anbefale NK køreskole, ved Vagn ove og Jørgen, som ligger på Nørretorv. (jeg gik hos vagn, virkelig god undervisning)

PS. så har jeg hørt det samme om Lisbeth's køreskole. fra en veninde, de kørte aldrig i den samme bil eller med den samme lære, derfor dumper de fleste også et par gange, og så er det jo ikke ligefrem det billigeste sted længere.

Jeg havde ikke lige set hvornår det var du havde startet denne post, mit svar er nok ikke så relevant længere :-)

Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 14:09
Lidt sent, men hvis det kan hjælpe dig eller andre:

Hvis du går ind på http://www.findkoereskoler.dk kan du indtaste din adresse hvor som helst i landet og se køreskoler nær dig på kortet.

Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 14:11
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)