Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din side er eller bliver hacket!!!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange firmaer, store som små har sikkerhedshuller i deres system, og det er ligegyldigt om det er meget små websites/firmaprofiler eller større portaler og websites.

Nu det ikke for at være stor i munden eller noget, men jeg kan 100% finde et sikkerhedshul i jeres system (dog ikke wordpress etc) - ikke fordi jeg vil gøre det, men mere for at pointerer at det er muligt.

Få nu rettet jeres sikkerhedshuller. Der kan gå 1 time til 3 år, også er alle jeres data slettet? Fordi løbe risikoen ??

Vil i miste jeres mailinglist, brugerdatabase - eller ligeså værst at få en til at kopierer jeres database og bruge jeres brugere som spamcontainere?? Nej vel?

Nu tilbyder jeg min proffesionelle hjælp til 750,- kr.

Processen vil foregår på ligeledes måde:

• Jeg finder sikkerhedshuller der nu vil fremkomme.
  • Jeg sender dig 1-2 sikkerhedshuller, for at bevise jeg har fundet dem.
  • Derefter fortæller jeg lidt om risikoen for sikkerhedshullet (måske med eksempler, dog vil jeg ikke på nogle måde nedlægge eller ødelægge din forretning)
  • Derefter retter jeg alle dine sikkerhedshuller jeg nu kunne finde.

Jeg har stor viden indefor dette fag, og det er alt ligefra CGI-hacks, SQL-attacks, XSS-attacks, Cross-Browser-Scripting, Cookie-stealing og meget mere.

Interresseret i at få rettet din side hurtigst muligt, inden andre får fingerne og nedlægge alt - ja, hvorfor sku' du ikke være det??

PS: Jeg fandt for 2 dage siden et sikkerhedshul (CGI-hack) i One.com's servere, som gjorde det muligt for mig, at læse ALLE hjemmesiders' sourcecode som er hostet på One.com. Denne sikkerhedsfejl har jeg nu meldt til One.com og de tager sig af sagen. Der vil nok dukke noget op i medierne snarest ;-)

Så ja, selv store websites (One.com webhost, hoster over 250.000 webhoteller) - så alle har faktisk sikkerhedshuller, spørgsmålet er så bare: Hvornår slår hackerne til? Skal selvfølgelig lige pointeres, at jeg på ingen måde benyttede mig af dette sikkerhedshul.

Jeg kan klare et sikkerhedscheck på 1-2 timer!.

Send mig PM hvis det skulle vække interresse.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)