Jeg står i en situation hvor jeg har skiftet revisor.. I denne forbindelse har min tidligere revisor naturligvis sendt mig en regning på hans arbejde. Jeg modtager regningen, men ringer til firmaet da jeg gerne vil have en udspicificeret regning, så jeg kan se hvad det er jeg betaler for... Jeg bliver derefter ringet op af min tidligere revisor som er godt sur over jeg vil have en udspicificeret regning, han han råber og skriger at jeg bare kan smide den regning ud, fordi sådan noget gider han ikke finde sig i, hvorefter han smækker røret på igen, uden jeg får et ord indført! Jeg bliver naturligvis overrasket over hans opførelse men tænker fint nok, så var det da en regning mindre.. Men efterfølgende sender han mig så en ny regning med renter og gebyr på og truer mig med inkasso. Det er nu blevet en prencip sag for mig at den regning ikke skal betales... men hvad mener i andre? og hvad ville i andre gøre i min situation? |
Det lyder som om den revisor har haft en temmelig dårlig dag
Du skriver ikke noget omkring om du mener han har lavet det arbejde han skal for det beløb? Hvis det er tilfældet at han har - så skal du naturligvis betale regningen.
Mange hilsener Helle