Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det bare mig??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Alle nye Amino'er får automatisk den her:
http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-p-229-amino.aspx

Men om de gider at læse den er en anden sag.

Dbh Martin

Hej Martin,
Med risiko for at virke uforskammet overfor en del andre Amino'er, vil jeg tillade mig at sige, at "kom-godt-i-gang" FAQ'en måske ikke bliver læst eller får nok opmærksomhed. Smile

Derfor vil en alternativ metode til at få de budskaber om God Amino Karma måske ikke skade?

Personligt synes jeg, at tonen til tider er meget skarp herinde.
Det kan selvfølgelig også bare være, at jeg er en af de sarte nye, som endnu ikke har lært de "uoficielle" spilleregler. Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kunne man ikke belønne god opførsel med karma point eller have en sektion med et interview af ugens/månedens profil e.l., således at man giver en gulerod til at fok laver en profil, poster nyheder og gennemfører en hvis form for etik mhb. besvarelser. Ide: ligesom man kan anmelde folk for dårlig opførsel, kunne man måske også anmelde folk om god opførsel, udfra angivne retningslinier og en samlet vurdering af x antal indlæg. Ved godt det er svært at styre, men måske der er nogen smarte moderatorer der har den rigtige ide.

Er selv ny her i Amino, men ser ofte personer der eksempelvis søger investorer ved  ex. en profil hvor de kalder sig "Hubbabuba" og blot lavet et indlæg som "Søger 50.000 kr. til ny datingsite eller opstart af en eler anden produktion af "verdens bedste ide", hvilket i min verden underminere alt den god hjælp og støtte men ellers kan få i Amino.

Mvh.

Kim 

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med at udvide selve søgemaskine funktionen, så den er lige DER i fjæset på dig ;) lidt ligesom google, bare mindre!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)