Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det bare mig??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu kan det her hurtig tolkes som et surt opstød, og det er det såmænd ikke ment som, men jeg har bare tit undret mig over en lille ting, og som overskriften siger - jamen så kan det godt være det bare er mig.

Men for at komme til sagen, jeg har tit lagt mærke til at folk har efterlyst et firma navn, stillet et spørgsmål, bedt om kritik eller andet - og som de flinke Aminoer vi jo typisk er så vælter det ind med forslag, idéer osv........men jeg oplever bare ofte at tråden så dør der. Ville det ikke være på sin plads at sige tak, og måske også fortælle hvad man valgte af navn eller løsning, og måske endda begrunde valget....det er selvfølgelig ikke sikkert at man vælger en løsning som man får gratis foræret her, men alligevel...........

Ja I kan jo bruge det til hvad I vil, men jeg vil da gerne høre hvis der er andre der har samme eller måske en anden opfattelse.

 

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg læste det du skrev tænkte jeg.. det gør nogen også og andre slet ikke.

Det er måske lidt almen opdragelse du efterlyser sådan som jeg forstår det. Det ville være rigtig godt for os andre at vide hvad folk så vælger, (jeg har ikke selv været for god og det er noteret) når de har fået gode råd.

Tak for "opsangen" godt at høre nogen tænker over sådan noget :)

/A

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super indlæg og god point

Ligeledes ville det være på sin plads hvis folk præsenterede sig selv enten gennem deres profil eller i det mindste ved navn

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, som det også nævnes, er det meget forskelligt hvor meget efter info folk kommmer med, men det er jo altid rart at vide hvad folk havde valgt.

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg tror ikke kun det er dig :·) men jeg tror at der er forskel på hvilke måder og hvor engageret folk er på Amino. Jeg bruger det selv mere og mere og lærer folk bedre at kende herinde - det gør også at man tager det hele lidt mere seriøst.

Derudover synes jeg der er yderligere to ting som jeg også er blevet opmærksom på: Hvis en person eks spørger om han skal vælge pærer eller bananer - så kommer der straks 5 forskellige tilbud på appelsiner.... og derfor får personen egentlig ikke det svar og den debat som han ønskede da han postede tråden.

Mange hilsener Helle

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for et godt indlæg.  Yes

Med den tid og energi, som lægges i mange af besvarelserne, vil det helt sikkert være god Amino Karma at komme med en afsluttende tilbagemelding.

Det vil måske være værd at overveje, at lave en God Amino Karma liste.

Listen kunne efter min mening indeholde rigtigt mange eksempler på God Amino Karma, f.eks. :

  • Undlad at tilbyde dine ydelser i andres tråde, hvor de har startet tråden for at sælge/tilbyde tilsvarende / lignende yderlser eller produkter.
    Opret i stedet din egen tråd til dine egne ydelser/tilbud/salg.
  • Undlad at kommentere andres andres tråde, hvor de har startet tråden for at sælge/tilbyde tilsvarende / lignende yderlser eller produkter.
    Opret i stedet din egen tråd til dine egne ydelser/tilbud/salg.
  • Giv en tilbagemelding til de, der bruger tid og energi på at besvare din forespørgsel/indlæg.
    Vis dem, at du værdsætter deres indlæg.

Ja, listen kunne være lang.
Hvad siger Amino Crew..? bør man ikke lave sådan et tråd?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god ide med en amino karma liste Smile

Der kunne også stå hvordan man behandler nye. Jeg synes ind i mellem der er tendenser til at nye får en noget blandet modtagelse - i sær hvis de er indenfor samme fag. Så noget med at give folk en chance og se dem an et stykke tid, før man dømmer dem ude igen...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke uenig med dig Helle. Omvendt synes jeg også godt at man kan guide nye Aminoer med lidt info om de "uofficielle" spilleregler på Amino.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Jeg er ikke uenig med dig Helle. Omvendt synes jeg også godt at man kan guide nye Aminoer med lidt info om de "uofficielle" spilleregler på Amino.



Kan man dreje den en anelse, så flest mulige af de "uofficielle" spilleregler blev konverteret til punkter på den foreslåede God Amino Karma liste? :)

Jeg selv har ikke være på Amino så længe, og jeg er nok heller ikke bekendt med alle de "uofficielle" spilleregler.
En God Amino Karma liste vil måske medvirke til, at man risikerer at blive majet ned som ny grøn Amino.
Samme liste vil måske også kunne spare de mange meget erfarne Amino'er for at skulle spilde krudt på at "opdrage" på de nye Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)