Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé? til dem der kan lide slik, og godter!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 21. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i Aminoer.

Nu hører man en masse om skatten/afgifter på usundt slik. Og så fik jeg da lige en idé, siger ikke den er ny men jeg fandt selv på det Stick out tongue .

Jeg får lavet en hjemmeside,  en hjemmeside med stort udvalg af "sundt" slik,chokolade,saftvand og lign. En udvalg hvor man virklig har noget at vælge i mellem, ting man ikke har set før, og forhåbenligt billigt. evt hvor man kan lave abonnement hvor der bliver sendt ud til kunderne på udvalgte dage, måske ligesom happemeal, hvor børnene for en overraskelses pakke til fredagshyggen?

Kræver selvfølgelig at jeg ffinder nogen gode forbindelser, da jeg skal kunne købe det billigt og sælge det billigt:)

jeg har ikke gennemtænkt ideén men ville bare lige hurtigt skrive den herinde, for at se om man skulle bruge mere tid på den, eller om i proffer skyder den ned med det samme-.?

Glæder mig meget til at hører fra jer.

Ps, og ja jeg ved godt man kan gå ned og købe 2 kg slik i aldi til ingen penge, men det er fyldt med sukker ;)

MVH Slik-Manden

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 15:50

Lær af Aarstiderne.

Thomas og Anette har jo bevist at det kan lade sig gøre, men det er ikke den nemme vej til penge.

Deres sats har været på kvalitet, og det har vist sig at være det rigtige. 

Find din målgruppe og gå 100% efter dem - glem resten, ellers går det galt.

Men jo, selvfølgelig kan det lade sig gøre.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03

http://politiken.dk/tjek/dagligliv/mad/article711028.ece

Vurderet ud fra den linkede artikel på politiken, som kun er en uge gammel, skulle der være et umiddelbart grundlag for at arbejde videre med ideen. Og så lyt til Rommy, tror også på at du skal være meget målrettet når det kommer til "Sundt slik"

Held og lykke :)

Tilmeldt 21. May 09
Skrevet kl. 16:20

Hej Rommy og Riise.

Tak for svarene, altid godt med lidt respons.

Kan godt se hvad i mener med at være målrettet , især når det gælder dette emne, mange tak igen nu vil jeg gå lidt videre, har helt sikkert flere spørgsmål i løbet af dagen.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:26

Fin idé.
Det sunde slik er jo nærmest 5 gange så dyrt som det traditionelle, så hvis du kan sælge online billigt (for en slik, haha) så er der helt sikkert kunder til det, bl.a. undertegnede :-)

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:36
Tilmeldt 21. May 09
Skrevet kl. 20:54

Hej Allan, det kan godt nok være dyrt.

Hvis jeg overhovedet skulle have en mulighed for at det skal kunne løbe rundt, skal jeg finde det Billigt.

For forsendelsen er jo heller ikke gratis, og jeg vil jo godt tjene 1 kr eller 2 ;)

Men har gode kontakter i udlandet også, så det jo kun positivt.

vil forhøre mig rundt de næste par dage , og så se hvad jeg finder ud af.

Ja Rasmus, men mon ikke de tager det rigtige valg? :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:07

Hej Sundt slik

Jeg har www-candy.com (World Wide Web Candy) med henblik på netop salg af sundt slik til hele verden Stick out tongue

Ligeledes har jeg ikke tænkt mig selv at være sælger; men arbejde sammen med en samarbejdspartner.

Der er Sindsygt mange søgninger på Candy, så hvis du eller andre har lyst vil jeg gerne langtidsudleje domænet mod en lille del af omsætningen.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 21. May 09
Skrevet kl. 13:00

Hej Christian iMARKETING

Lyder spændende med forsøget på sundt slik verden rundt ;).

Men jeg starter lige med dk først ;).

Men held og lykke med det hele :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:45

Når priserne pludselig fra dag til dag stiger på en vare (i dette tilfælde slik) på grund af afgiftsændringer, så tror jeg at folk ganske kortvarigt ændrer vaner. Hvis en pose slik går fra 10 kr. til 15 kr. vil en del sikkert enten lede efter et billigere alternativ, eller lade være med at købe.

Men så tror jeg også at det bliver hverdag igen. Hvor meget slik bliver ikke solgt som impulskøb? Jeg kender ikke tallet, men jeg vil gætte på 60-80% - det er altså ikke uden grund at supermarkeder har slik helt fremme ved kassebåndet. Og det er ikke tilbudsslikket der står ved kassebåndet.

Så hvis du skal have succes med det sunde slik tror jeg ikke så meget det skal sælges på prisen, som følge af nye afgifter, men mere sælge det på de bedre ernæringsmæssige egenskaber. Lidt som med økologi - der taler man også mere til folks sundhed, samvittighed, kvalitetsbevisthed etc. fremfor tegnebogen.

Men lige på det tidspunkt hvor de nye afgifter træder i kraft, vil du uden tvivl kunne høste en masse god gratis PR Big Smile

mvh Carsten

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)