Hej alle i Aminoer. Nu hører man en masse om skatten/afgifter på usundt slik. Og så fik jeg da lige en idé, siger ikke den er ny men jeg fandt selv på det Jeg får lavet en hjemmeside, en hjemmeside med stort udvalg af "sundt" slik,chokolade,saftvand og lign. En udvalg hvor man virklig har noget at vælge i mellem, ting man ikke har set før, og forhåbenligt billigt. evt hvor man kan lave abonnement hvor der bliver sendt ud til kunderne på udvalgte dage, måske ligesom happemeal, hvor børnene for en overraskelses pakke til fredagshyggen? Kræver selvfølgelig at jeg ffinder nogen gode forbindelser, da jeg skal kunne købe det billigt og sælge det billigt:) jeg har ikke gennemtænkt ideén men ville bare lige hurtigt skrive den herinde, for at se om man skulle bruge mere tid på den, eller om i proffer skyder den ned med det samme-.? Glæder mig meget til at hører fra jer. Ps, og ja jeg ved godt man kan gå ned og købe 2 kg slik i aldi til ingen penge, men det er fyldt med sukker ;) MVH Slik-Manden |
Lær af Aarstiderne.
Thomas og Anette har jo bevist at det kan lade sig gøre, men det er ikke den nemme vej til penge.
Deres sats har været på kvalitet, og det har vist sig at være det rigtige.
Find din målgruppe og gå 100% efter dem - glem resten, ellers går det galt.
Men jo, selvfølgelig kan det lade sig gøre.