Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle webdesignere + kodere.

Jeg skriver for at få et tilbud på en "pakkeløsning".

Jeg arbejder som kontormedarbejder ved Odense Sportscentrum - www.odensesportscentrum.dk

Som I kan se er hjemmesiden ikke noget at råbe hurra for, og dens system (til upload af eksempelvis billeder) er heller ikke specielt brugervenligt eller lign.

Vi søger derfor en som kan lave os en ny smartere og mere overskuelig hjemmeside, en som har styr på hvad der skal bruges af webhotel og det hele.
Det er en opgave som naturligvis vil være lønnet. Odense Sportscentrum er dog baseret på frivillige instruktører og de eneste lønnede er min kontorkollega og jeg, så budgettet er ikke vanvittigt stort.
Men, har du lyst til at lave en "pakke-løsning" til os, med en udemærket løn, samt se dit værk blive brugt af Odenses største kampsportsklub, så skriv os en mail, eller svar her i tråden.

Mvh

Kasper fra Odense Sports Centrum.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 17:49

Jeg er studerende og arbejder derfor billiger end hvis jeg var færdiguddannet. Hvor stort er budgettet? Kontakt mig evt. via min hjemmeside.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 18:03

Hej Kasper,

Du er velkommen til at skrive til undertegnede, hvis du vil høre mere om en professionel web-løsning til en fair  pris

Med venlig hilsen

Kim H.

tkhau@mwc.vn

www.mwc.com.vn

Fra Glostrup
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:23

Hej Kasper

Jeg arbejder i Design4web, jeg kan tilbyde dig en unikt designet hjemmeside, inkl. CMS (custom manage system).

Firmaet har 4 år på bagen, og håndtere alle former for hosting inhouse:
Domæne
Webhotel
* Email

Vi tager os af alt:
DNS
Daglig Support
Backup
Alle de opdateringer - Gratis
M.m.

Design4web CMS pakke kr. 3.795,- pr. år. ALT inklusiv ovennævnte
* Ekstra modul

Du kan altid ringe og få support eller service, som en del af dit abonnement, alfa omega er kundens tryghed.

Du er meget velkommen til at ringe/maile hvis du har brug yderligere oplysninger.

Ser frem til at høre fra dig.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 18:25
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 18:33

Vi vil godt tilbyde at udvikle og designe dit nye website gratis hvis i kan tilbyde os en attraktiv reklame plads istedet for. Kontakt mig på Thomas@aboutweb.dk

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 18:36

Hej Kasper

Jeg kan sagtens levere en meget brugervenligt cms løsning, til en god pris.
Det er et OpenSource CMS og er uden løbende driftsomkostninger til systemer/software/afgifter og hvad de ellers kalder det....

Send gerne en mail, så skal jeg give dig et uforpligtende tilbud:)

Referencer kan du se på www.minimedia.dk

Mvh Michael

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:21

Det går sørme stærkt herinde.

Jeg skal nok vende tilbage til dem som jeg finder interessante, men en udgift til hjemmeside mm. er noget som skal igennem et mindre bureaukrati som jeg sjældent har set mage. Sådan er det bare i sådan en forening hvor der er mange om budet, og mange forskellige meninger.

Jeg vender tilbage efter en lille ferie i næste uge, og skal nok få vores formand overtalt til at det er en god idé med en ordentlig hjemmeside.

Mvh

Kasper.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 20:26

Du skal også være velkommen at kontakte mig, så skal jeg sende dig et tilbud.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 20:55

Hej, OSC...

Jeg kan - medmindre der er meget specielle ønsker til design og funktionalitet ;-) -  tilbyde et køreklart website baseret på phpWCMS (som er Open Source) inkl. design, programmering, specifik manual og site-livsvarig emailsupport for kr. 12.000,- + moms. Systemet er meget brugervenligt.

Der er ingen løbende omkostninger udover leje af webhotel, hvor jeg anbefaler one.com. Her kommer du typisk til at betale 90 kr. i oprettelse og 9 kr. om måneden. Det er billigt og efter min erfaring stabilt og seriøst.

Læs mere om konceptet på freehand.dk.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)