Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle webdesignere + kodere.

Jeg skriver for at få et tilbud på en "pakkeløsning".

Jeg arbejder som kontormedarbejder ved Odense Sportscentrum - www.odensesportscentrum.dk

Som I kan se er hjemmesiden ikke noget at råbe hurra for, og dens system (til upload af eksempelvis billeder) er heller ikke specielt brugervenligt eller lign.

Vi søger derfor en som kan lave os en ny smartere og mere overskuelig hjemmeside, en som har styr på hvad der skal bruges af webhotel og det hele.
Det er en opgave som naturligvis vil være lønnet. Odense Sportscentrum er dog baseret på frivillige instruktører og de eneste lønnede er min kontorkollega og jeg, så budgettet er ikke vanvittigt stort.
Men, har du lyst til at lave en "pakke-løsning" til os, med en udemærket løn, samt se dit værk blive brugt af Odenses største kampsportsklub, så skriv os en mail, eller svar her i tråden.

Mvh

Kasper fra Odense Sports Centrum.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 17:49

Jeg er studerende og arbejder derfor billiger end hvis jeg var færdiguddannet. Hvor stort er budgettet? Kontakt mig evt. via min hjemmeside.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 18:03

Hej Kasper,

Du er velkommen til at skrive til undertegnede, hvis du vil høre mere om en professionel web-løsning til en fair  pris

Med venlig hilsen

Kim H.

tkhau@mwc.vn

www.mwc.com.vn

Fra Glostrup
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:23

Hej Kasper

Jeg arbejder i Design4web, jeg kan tilbyde dig en unikt designet hjemmeside, inkl. CMS (custom manage system).

Firmaet har 4 år på bagen, og håndtere alle former for hosting inhouse:
Domæne
Webhotel
* Email

Vi tager os af alt:
DNS
Daglig Support