Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mere kan man optimere på..

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas

Hvordan finder jeg ud af hvilke ord og fraser google vurderer har en semantisk betinget sammenhæng med mine nøgleord ??

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:26
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Det popsmarte svar er: Køb SEO-LEX 10.0! Og det gør du lige her: SEO bog - her finder du flere sider om, hvordan du finder og arbejder med de rigtige søgeord, semantisk sammensætning og den slags. På helt jævnt jysk endda.

Det knapt så popsmarte svar: Svaret ligger i Googles søgeordsværktøj, som du finder her: https://adwords.google.dk/select/KeywordToolExternal

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:45

Lig dine scripts i externe sider som du linker ind på siden, på den måde kommer din relevante indholdstekst højere op i html-koden rent linie-mæssigt, og vægtes derfor bedre i forhold til indhold og relevans.

Det samme gælder også for css.

Det kan nemt blive 2-300 linier der forsvinder for øjnene af Googlebot, og som den alligevel ikke indexerer, andet end i negativ retning.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 3. Jul 07
Skrevet kl. 15:23

Thomas

Okay så kan man selvfølgelig finde nogle søgeord der ja.

Undrer mig dog lidt at den under "andre søgeord til overvejelse"  forslår "København"  når søgeordet er "billige cykler"

Dem er der måske mange af i København :-)

cpu fan

Lig dine scripts i externe sider som du linker ind på siden, på den måde kommer din relevante indholdstekst højere op i html-koden rent linie-mæssigt, og vægtes derfor bedre i forhold til indhold og relevans.

Det samme gælder også for css.

Det kan nemt blive 2-300 linier der forsvinder for øjnene af Googlebot, og som den alligevel ikke indexerer, andet end i negativ retning.

tænker du feks. på  include("etellerandet.php");   i php  og

<link rel="stylesheet" type="text/css"  href="stylesheet.css" />  med  stylesheet  ??

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Hjensen, prøv at lave en manual til dine produkter og upload den på nogle E-book Directories

og husk at skriv din hjemmeside på author og husk også at skrive de nøgleord du ønsker på.

dette giver i sig selv enormt meget google juice og hvis andre finder dine manualer gode, så begynder de også at linke til dig.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:03

hjensen:

Hvordan finder jeg ud af hvilke ord og fraser google vurderer har en semantisk betinget sammenhæng med mine nøgleord ??

Foruden Googles søgeordsværktøj, som Thomas allerede har nævnt, kan du også se på Googles forslag under "søgninger, der har relation til"-funktion ved søgninger direkte på Google.

Der dukker nogle gange fornuftige ord op, som ikke er med i søgeordsværktøjet.

Tilmeldt 3. Jul 07
Skrevet kl. 10:29

delinda:

Hej Hjensen, prøv at lave en manual til dine produkter og upload den på nogle E-book Directories

og husk at skriv din hjemmeside på author og husk også at skrive de nøgleord du ønsker på.

dette giver i sig selv enormt meget google juice og hvis andre finder dine manualer gode, så begynder de også at linke til dig.

Hej delinda

Det ser ud til at det koster noget at uploade til e-book directories , er der ikke nogle gratis ?

og det må også godt være nogle danske e-book directories,hvis det findes ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)