Undskyld det sene svar, vil bare sige tak for hjælpen, det har dog ikke resulteret i en mail adresse på den danske afdeling i google desværre, så hvis I støder på en på et tidspunkt, må I endelig skrive.
Den "danske afdeling" er temmelig lille og håndtere udelukkende kontakt med større mediebureauer og agenturer. Jeg formoder, at du vil i kontakt med dem som Adwords annoncør? Mindre detalje, men i så fald skal du ha' fat i deres konsulenter i Irland (de har danskere, svenskere og nordmænd ansat til at håndtere almindelige annoncører).
Anyhoo; Er det omkring Adwords? I så fald og i tilfælde af at dit budget er forholdsvist lille, så er der kun kontaktformularen eller deres Adwords forum du kan kontakte dem igennem. De vender tilbage før eller siden.
Det er desværre ikke om adwords, men om at få tilladelse til at bruge noget at der Map til mobiltelefoner, det er ikke det nemmeste at komme i kontakt med dem om, har haft skrevet til Usa, men der er ingen der svarer. De må åbenbart have travlt :-9
Jeg står selv i den situation at jeg skal have fat i google. Jeg har endnu ikke prøvet at kontakte dem endnu selv, men jeg skal til det. Jeg har fundet denne mail: google-danmark@google.com inde på cvr registret. Jeg ved ikke om de giver svar tilbage, men det kan evt være en mulighed :)