Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg fat på Google Danmark??

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 10:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har i noget tid forsøgt at finde en mail adresse til google Danmark, men uden held, er der nogle af jer der kan hjælpe med det?

På forhånd tak

Vh
Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 10:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Tonny

ja de skilter ikke just med deres mail informationer,men tjek dette link ud ,måske du finder noget du kan bruge

www.google.dk/intl/da/contact

 

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 10:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.. tak for hjælpen, kan dog ikke rigtig finde noget i de links i har sendt...

 

Det første link er bare til deres adresse, men her kan jeg ikke se at deres mail står

 

og det andet link virker ikke, så ved ikke om det bare er mig der er stiv eller hvad :-)

Vh
Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 21:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Undskyld det sene svar, vil bare sige tak for hjælpen, det har dog ikke resulteret i en mail adresse på den danske afdeling i google desværre, så hvis I støder på en på et tidspunkt, må I endelig skrive.

Tak for hjælpen

Vh
Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Den "danske afdeling" er temmelig lille og håndtere udelukkende kontakt med større mediebureauer og agenturer. Jeg formoder, at du vil i kontakt med dem som Adwords annoncør? Mindre detalje, men i så fald skal du ha' fat i deres konsulenter i Irland (de har danskere, svenskere og nordmænd ansat til at håndtere almindelige annoncører).

Anyhoo; Er det omkring Adwords? I så fald og i tilfælde af at dit budget er forholdsvist lille, så er der kun kontaktformularen eller deres Adwords forum du kan kontakte dem igennem. De vender tilbage før eller siden.

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Det er desværre ikke om adwords, men om at få tilladelse til at bruge noget at der Map til mobiltelefoner, det er ikke det nemmeste at komme i kontakt med dem om, har haft skrevet til Usa, men der er ingen der svarer. De må åbenbart have travlt :-9

Men tak alligevel

Vh

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra Lissau
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny.

 

Jeg står selv i den situation at jeg skal have fat i google. Jeg har endnu ikke prøvet at kontakte dem endnu selv, men jeg skal til det. Jeg har fundet denne mail: google-danmark@google.com inde på cvr registret. Jeg ved ikke om de giver svar tilbage, men det kan evt være en mulighed :)

Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Salsabonito Skrevet kl. 14:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (30 indlæg)