Hejsa, Jeg plejer at få en mail med svar på tråde jeg har deltaget i. Men siden den 3. august har jeg ikke fået disse mails, selvom jeg synes at det ser ud til at det er slået til både i min profil, samt i email feltet når jeg skriver nye indlæg. Er det mon en opsætnings-børge fra flytningen? Er der andre der har oplevet problemet? mvh Carsten |
Problem med svar på mail
Hmmm ![]() |
Det lyder dog sjovt at problemet ikke er det samme for alle personer. |
Jeps jeg får skam mine mails igen :) Jeg tror bare problemet er at Casper stjæler Carstens mails, fordi han er så dybt afhængig af amino ![]() |
Problemet tror jeg ligger i, at efter Amino flyttede til Jylland, så skal man kunne bevise en vis tilknytningsgrad til det jyske for at få fuld del i amino. ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg er sgu så jysk man kan være (hvis man ser bort for at min bil ikke har anhængertræk - jeg skammer mig også) ![]() Hmmm... Det må være mit mailsystem som slår knuder... mvh Carsten |
Aalborg her - kom nuuuu kære lille Amino - jeg vil så gerne kunne afmelde, og jeg bor i det fantastisk nordjyske ![]() SÅ bliver det sku meget mere jysk end det. |
kan I ikke lade være med at skrive mere i denne tråd? ![]() Jeg kan heller ikke afmelde nogle tråde, og da jeg modtager dobbeltmails samtidig, beder jeg om forståelse. Har ikke stjålet nogle mails fra Carsten, de lange fingre gemmer jeg til jeg er ude og spise og nabobordet bestiller en god flaske vin ![]() |