Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic2009 - Stemning for landskamp, øl og pølser?!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt fodboldske tæst til svensken skal der i hvert fald til, efter sådan en dag i klogskabens lys :-)

Er der ingen som er friske på at arrangere noget til efter Amino Tastic?
Os i arrangørgruppen er vist i forvejen lidt booket op over hovedet, så hvis en anden frisk iværksætter kan tage bolden ville vi bare elske vedkommende :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:14

> landskamp, øl og pølser

Imponerende at det er lykkedes at lave en overskrift der i en linie nævner tre af de ting jeg holder allermindst af i hele verden! Indifferent ... Det ligger sådan lidt på linie med "dyresex, rå lever og soyamælk" ...
Men det skal naturligvis ikke afholde andre fra at have en hyggelig aften

Winum:

deMib kan du når at være færdig til kl 20, eller har du for meget på hjerte? =)

Nu skal jeg jo mest snakke om iværksætteri (i en krisetid) denne gang og ikke så meget om søgemaskiner - og det er jo let nok: Få fingeren ud, let røvet og drop banken :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:18

Mikkel deMib Svendsen:
og drop banken :)

øv hvor ærgeligt jeg ikke kan komme - ville virkelig gerne høre hvad alternativet så skulle være - når man har et stort lager som skal financeres Big Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:25

Nicolai Lønne:

Lidt fodboldske tæst til svensken skal der i hvert fald til, efter sådan en dag i klogskabens lys :-)

Skal se om jeg kan finde mit Roligan udstyr frem.... Jeg bor nemlig i sverige så det vil være en fest for mig hvis vi vinder :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:37

Mikkel deMib Svendsen:
Imponerende at det er lykkedes at lave en overskrift der i en linie nævner tre af de ting jeg holder allermindst af i hele verden! Indifferent ... Det ligger sådan lidt på linie med "dyresex, rå lever og soyamælk" ...
Men det skal naturligvis ikke afholde andre fra at have en hyggelig aften

I det daglige er jeg enig i det med foldbold, men vi snakker Danmark mod arvefjenden Sverige. Så kommer der en lille fodbolddjævel op i selv mig :-)
Øl og grillpølser? Ikke kan lide? Hmm, du må være defekt...

Mikkel deMib Svendsen:
Nu skal jeg jo mest snakke om iværksætteri (i en krisetid) denne gang og ikke så meget om søgemaskiner - og det er jo let nok: Få fingeren ud, let røvet og drop banken :)

Fik vi kun booket dig til 4,5 sekundt Hmm
Ups...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:21

@Mikkel: Jeg tror ligefrem, jeg ville foretrække at prøve kræfter med dyresex, rå lever og soyamælk frem for det der boldhalløj. Vi er rørende enige ;-)

Og faktisk også om de tre keypoints i forbindelse med iværksætteri. Men mon ikke du kan fylde bare lidt mere på den 6.? Jeg tror det...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:48

> Men mon ikke du kan fylde bare lidt mere på den 6.?

Jo, bare rolig - der er allerede rigeligt med notater, opråb og provokerende manipulation til mange timer :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)