Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT Loo-Ads..Lave priser..Jobs

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 18:36
Hejsa!

Jeg er så afgjort en af dem der har ringet og spurgt på priser! Om jeg så er blevet talt som en af de seriøse eller ej, det vides ikke? Men jeg lagde ikke skjul på at at jeg ikke kunne lave en ordre i øjeblikket. Så jeg håber da ikke at man bliver betragtet som en der BARE skal have stillet sin nysgerrighed, fordi man interesseret henvender sig og hører på jeres priser og koncept.

Jeg skal da være ærlig at sige at jeg ikke ville have gættet at i havde flere års erfaring fra spanien. Ud fra jeres hjemmeside ligner i faktisk et skoleprojekt, også selvom den er midlertidig :-))))) Men det har vel faktisk så alligevel vist sig at være positivt med den hjemmeside.. for hvis ikke i har fået omtale pga. jeres gode produkt, så har i da i hvert tilfælde fået omtale pga. af jeres hjemmeside! *G* Så det må jo siges at være positivt! :-)))

Jeg tror næppe hver andet nystartede firma i danmark er et hjemmesidefirma. Men et forum som dette kan ikke undgåes at have mange brugere der til dagligt beskæftiger sig med Internettet.
Men selvom hver andet nystartede firma så var et hjemmeside-designer-firma.. hvad er der så galt i det?!?! det er ekstrem mange nicher inden for internet, webdesign, IT osv.. og mange af firmaerne kører jo rent faktisk rigtig godt og leverer nogle knaldgode produkter :-)

Sidst men ikke mindst kom endelig med de gode råd til hvordan vi hver i sær kan gøre det bedre... et godt råd kan man altid bruge :-)

Glæder mig til at se jeres plakater næste gang jeg skal på ski.....
og sig lige til hvis i begynder at producere toiletpapir også :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:02

Vi har brug for lidt hjælp til at få udformet nogle salgsbreve.

Er der nogle der er specielt gode til hvad man skriver, og hvordan man udformer et salgsbrev, så det har størst mulig effekt.

Vi mangler lige det der skal til for at fange kunden, og skabe den interesse der gør at vi nemmere kan få en handelen i hus.

Er der nogle der har erfaring med at skrive sådanne breve, høre vi meget gerne fra dem.

Vi har vores nuværende Loo-Ads og om 14 dage starter vi et nyt produkt som også skal sælges, det er de 2 projekter vi mangler hjælp og ideer til.

Håber at få nogle rigtig gode tips.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:23
Må jeg have lov at anbefale en anden amino... Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation. Super dygtig mand!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 14:23
Hej Nicolai

Tak for rådet, den prøver jeg lige at følge op på.

Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 09:20

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 09:23

Hvad smiler du af? :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Shanghai, Kina
Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:17
<b>lyder</b> godt
Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 10:31
Tak highstakes..

Det ikke bare lyder godt, det er helt igennem godt.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)