Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT Loo-Ads..Lave priser..Jobs

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Jeg skriver her fordi vi er et nyt firma som arbejder med toiletreklamer også kaldet Loo-Ads. Toilet reklamer koster kun ca. 1/3 af hvad et lille hjørne i en avis koster. En helside A3 annonce fra 59,- pr. uge

Vores annoncer rammer er i A3 format og du bestemmer selv hvor de skal hænge og hvad du vil have i dem. Vi er lands dækkende og har rammer på bla. cafeer , restauranter, motionscentre, diskoteker, campingpladser, sportshaller osv.

Vi laver gerne uforpligtigende skriftlige tilbud som er gældende til brug i 14 dage.

Vi har p.t flere ledige områder hvis du kunne tænke dig at blive en del af vores salgsteam kontakt : Kim Rahbek  96706090

Kontakt os på 61286765 ell. skriv evt. spørgsmål her i forummet.

På forhånd tak.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:35
Hmm.
Det er jo meget godt, at i har noget at tilbyde.
Men brug så lige den katagori, der er lavet til dette; http://www.amino.dk/idealbb/forum.asp?forumID=53

Lyder som en gang salgsgas

Edit:  Ser nu at du spammer forumet. Tag dig lige sammen - hvis du håber på at optimere dit salg ved at spamme et forum for iværksættere, tror jeg du bliver slemt skuffet!!!

Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 19:31
Hejsa..

Først vil jeg lige sige DETTE ER IKKE SALGSGAS...Men meget seriøst.

Det var ikke vores mening at spamme dette forum..Det vil vi gerne undskylde mange gange. Det vil ikke ske igen.Vi ville meget gerne slette de ekstra tråde vi fik lavet, Men det er ikke muligt..Håber på lidt forståelse

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 19:47
Halløjsa... Jeg har lige en brillinat ide (synes jeg selv!)

Hvad med om i samtidig tilbyder at folk kan få trykt deres reklamer på toiletpapir. Dette toiletpapir giver i væk eller sælger for en slik til restauranter, sportshaller m.m.
I sørger selvfølgelig for at tjene nok på toiletrullen, reklamen her på, samt opsætningen til at i kan forære toiletpapiret væk :-)

Jeg tror da nok jeg ville kigge en ekstra gang hvis jeg sad og tørte r-- i et godt tilbud! *LOL*

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:30
Hmm.. Kunne jeg ikke få dig til at sende mig et tilbud på dette:

10 reklamer opsat i 2 måneder i vejleområdet.

Send mig gerne et tilbud på dette, og også gerne en liste eller noget over hvor jeres skilte kan monteres i vejle.

Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 21:52
Hej Brian..

Vi har lige sendt dig en PM.

Tak for en positive behandling.

Med venlig hilsen

Rahbek Group Loo-Ads

Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 11:04
Hejsa...

Vi ville bare lige takke for alle de henvendelser vi har fået og ikke mindst nye kunder.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:28
vil foreslå Jer, at købe jeres eget domæne, det koster 100 kr.
Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 18:57
Dato: 09-08-2006 18:27:41 Forfatter: Kenneth Boysen vil foreslå Jer, at købe jeres eget domæne, det koster 100 kr.

Hejsa Kenneth...

Vi arbejder på sagen..Vi er først kommet på nettet med 123hjemmesiden i mandags..Det er som det også er skrevet på siden kun en midlertidig side, til den rigtig side er færdig..Vi kører normalt rundt til vores kunder/partnere, så nettet er nyt for os..Heldigvis har mange nye kunder kontaktet os på trods af at vi kun har denne 123hjemmeside endnu. Vi er seriøse.:-).

Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 17:34
Kære Aminoer

Nu har vi været her på Amino i en lille uge, og sikken en uge. Vi har oplevet utrolig meget siden Mandag.

Bl.a. er vi blevet bombarderet med tilbud fra mange der vil lave en hjemmeside til os, og 1000 tak for det.

Der er ved at blive lavet en side. Tilbud spænder fra 4.000 til 20.000 kr. Stort spring.

Jeg sidder nu med en ide om at alle herinde, vil leve af at lave hjemmesider til firmaer. Er der mon brug for så mange der gør det? Jeg mener at hvis 50% af nye firmaer i Danmark vil leve af det, hvem skal så være deres kunder? dette var bare et velment råd, find på noget nyt. Ingen har endnu haft succes med at gøre som de andre, tænk på det.

Vi har haft en masse der bedt os om et tilbud, og lad mig i den forbindelse takke de 3 seriøse der virkelig har ment noget med det. Udover de 3, har der været ca. 10 der af en eller anden grund bare skulle have stillet deres nysgerighed, hvad de så end vil bruge dette til?

Vi tager alle hendvendelser seriøst, og sender naturligvis et tilbud til alle der beder om det. Efter vi har sendt det, følger vi op pr. telefon. og når det endelig lykkeds at få fat på nogle ( dem der giver det rigtige tlf. nr. ) har vi oplevet at røret er blevet smidt på, når vi siger hej det er os der har sendt det tilbud du bad om.....

Status er nu:

Mange af de personer der hagler os ned herinde, mangler måske selv lidt mere end nogle særdeles gode råd for at komme igang med en forretning.

Vi prøvede at sende et tilbud på langt under vores normale priser, faktisk kunne man annoncerer for under kr. 200 for en hel måned, men det var for dyrt.

Vi har til en orintering arbejdet med Loo-Ads i Spanien siden 2002, vi har i Rahbek Group flere undergrupper med en forventet omsætning i år på kr. 3.500.000 alene i Danmark selv om vi først startede op i sep. 2005 her i DK.

Vi vil meget gerne have hjælp og gode råd til at forbedre os, og ligeledes dele ud af de erfaringer vi har efter 11 år som selvstændig både i DK og Spanien.

Vi har fået nogle få men meget gode kontakter herinde, og det er vi naturligvis meget lykkelige over, og vi vil benytte os af dem alle.

Det skal derfor ikke forståes negativt, da der er en del herinde der arbejder meget seriøst.

Slutteligt vil jeg ønske at vi følger den ellers meget gode mulighed vi alle har for at udveksle erfaring, og hjælpe hinanden herinde. Amino er en rigtig god ide, så lad os bruge den rigtig, så vi alle får mulighed for at skabe nogle gode resultater i det vi hver især drømmer om.

Held og lykke.

Kim Rahbek

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)