Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på stiftelse af ApS (og inkasso)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er

Vi har udvidet vores inkassovirksomhed til en juridisk rådgivningsvirksomhed.

I den anledning tilbyder vi stiftelse af selskaber (ApS) for kun kr. 1600,00 ekskl. moms. Amino''er får selvfølgelig 10% rabat

Bemærk også at vores tilbud om gratis inkassoservice stadig gælder.....

Carsten

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:14
Det lyder da som et fint tilbud.
Og vi har gennem et stykke tid overvejet at blive omdannet fra I/S til Aps. Problemet er bare hvor vi finder de famøse 125.000kr som vi nu engang skal være værd, det er temmeligt begrænset hvad vi opbevarer af likvider i virksomheden.
Så spørgsmålet er jo så hvordan vi bliver vurderet (vi er langt mere værd en de 125k men det er jo ikke sikkert at sådan en påstand bare bliver accepteret :)
Så hvis vi kan finde en løsning på vores lille værdisættelses problem, så kan du godt skrive os op som kunde :)

Du kan kontakte mig på psj@taketwo.dk

Peder

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:50
Hej,

1.600 lyder som en særdeles god pris! Jeg har fået en advokat i Århus anbefalet og har netop telefonisk fået oplyst, at vi skal regne med mellem kr. 5-8.000 pr. selskab. Og vi er to personer der ønsker at stifte et ApS, med hver sit eget holding ligeledes... så det blir jo en del.

Vil det sige, at det koster 1.600 x 3 for at få stiftet to personlige holdingselskaber samt et fælles ApS? Og kan du sige om det er korrekt, at det ialt for disse 3 selskaber er kr. 125.000 x 2 der skal indskydes (hvor hvert holding så kan skyde det halve ned i det fælles selskab??)

Vi vil gerne have det stiftet snarest... hvad gør vi og hvad behøver vi for at du kan sætte igang? Jeg kan eventuelt kontaktes på janet@enverdenaftalenter.dk  eller du kan skrive svaret herinde som udgangspunkt - så er der jo info til alle der fremover formodentlig også bliver interesserede i at være kunder hos dig/jer :)

Mange hilsner

Janett Friang

Århus

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:13
Jeg hørte på et tidspunkt at man kan værdisætte know-how eller branche-kendskab...? Men hvordan..? Og hvordan kan branche-kendskab
indkræves i tilfælde af konkurs..?

/PBL

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 17:17
På jeres side står at i ikke tager nye kunder under inkasso..

Jeg kiggede for 2-3 uger siden og smuttede så igen fordi det stod/står der.
Hvordan er det så.. tager i nye inkasso kunder?

Hilsen

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:01
Hej Janett og andre aminoer

Det er slet ikke en dårlig ide at lave en selskabskonstruktion, som du har beskrevet. Og bedst af alt - det behøver heller ikke blive så dyrt .

Rent juridisk kan I stifte jeres selskaber f.eks. i dag, hvorefter selve registreringen af selskaberne kan ske på 2 måder. Hvis I har lidt tålmodighed og ikke behøver CVR-nr. lige med det samme, er det helt korrekt, at det kan gøres for 3 x 1.600 kr., ekskl. moms - og naturligvis med vores lovede 10% i rabat! Hvis I i stedet har brug for CVR-nr. meget hurtigt, vil der blive opkrævet et gebyr for straksregistrering. Det er også helt korrekt, at der "blot" skal indskydes 2 x 125.000 kr.

Det bedste er, at du kontakter mig pr. telefon, 46 906 706, hvorefter vi kan drøfte mulighederne. Det skal andre Aminoer i øvrigt også være meget velkommen til.

Omkring værdiansættelse af f.eks. know-how eller branche-kendskab skal jeg henvise til at tage kontakt til en revisor, da det næsten altid er dem, som værdisætter et aktiv i forbindelse med stiftelse af et ApS.

Omkring vores inkasso må jeg desværre sige, at vores gratis ordning udløb her den 31.12.2006. Den har endvidere været en rigtig stor succes, så vi i en periode har haft lukket for nye kunder. Hold dog øje med vores hjemmeside, da vi måske snart igen åbner for nye kunder. Dog ikke længere gratis, men blot 9,5% + moms af inddrevne beløb. Inddriver vi ikke noget, har det naturligvis været gratis.

Ellers er der vist ikke andet at sige end rigtig godt nytår.

Carsten

Jurition

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)