Jeg står og skal starte op som selvstændig life- and businesscoach her til sommer, men har brug for lidt hjælp i forhold til at få skrevet den helt rigtige tekst på min hjemmeside. Det, jeg søger, er en person, som jeg kan sparre med, da det er vigtigt for mig, at det ikke bare er en anden, der skriver hele teksten. Jeg har mere brug for input omkring, hvad virker i forhold til min meget brede målgruppe, hvad skal mit slogan være i forhold til det, jeg gerne vil, hvilken tekst fænger lige her, hvad virker, og hvad virker ikke osv. I forhold til lifecoaching har jeg desuden allerede skrevet en flyer, som jeg også gerne vil have konstruktiv feedback på, da den ikke rigtig har givet noget udkast af sig. I forhold til businesscoaching skal jeg have skrevet en tekst, hvor målgruppen er mindre firmaer. Jeg forstår, at det drejer sig om målbare resultater, men hvordan får jeg lige det sat op på en fed måde, der giver kunder? Så er der nogle af jer, der kan anbefale en dygtig sparringspartner/tekstforfatter med markedsføringsgen, som har erfaring inden for min branche? Det er vigtigt, at personen har firma i hovedstadsområdet, da jeg gerne vil mødes face-to-face. Mange hilsener Susanne
|
Hej Susanne,
Det lyder som et tekstforfatter projekt vi kunne hjælpe dig med.
Jeg vil foreslå, at du lægger vejen forbi vores hjemmeside (link via logo) for at få et indblik af hvem vi er, og hvad vi kan bruges til. Hvis du derefter mener, at der er basis for en snak om tingene, så kontakt mig med henblik på et møde herinde på bureauet. Vi bor midt inde i Kbh City på Axeltorv.
Blot til orientering: Vi løber lidt stærkt for tiden, så vi vil først kunne starte projektet op om knap 2 ugers tid.