Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Alders Diskrimination".. eller hvad man nu skal sige..

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

For nogle måneder siden sad jeg over for min socialrådgiver og skulle lægge en revalideringsplan for min fremtid da jeg i 2005 fik ødelagt min skulder i arbejder som Falckredder. Jeg er 27 år og på trods af, at jeg har læst akademimerkononfag med speciale i ledelse stejlede min rådgiver meget kraftigt da jeg foreslog en diplom i ledelse........hun så det bestemt ikke som værende en mulighed, for hvem i alverden ville ansætte en 27 UNG mand som leder??

Se det handler om, at stå ved...ikke mindst stå ved hvem du er og ikke hvor gammel du er! At du føler der vil bliver gjort forskel pga din alder vil du med garanti oplever flere gange....også efter e 18!!

Men summasummrum så starter jeg på en diplom i ledelse om 3 uger!!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:02
I mine unge dage
fik jeg til tider lov at sende faktura gennem en andens firma og fik så
blot pengene udbetalt som løn minus et par procenter til
administration. Ikke helt lige så godt som eget firma, men da bestemt
en løsning...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:08
Hej Brian

Kunne en af dine forældre ikke være momsregistreret, og så får du det overdraget, når du er 18?

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:20
Jo sådan set om det er en momsregistrering eller ej - nu er det jo en virksomhedsregistrering vi snakker om.

Problemet med at lade en forælder have CVR registreringen som personligt ejet selskab, er at det er forældrene der personligt bliver beskattet af indtægterne, og det er også dem som får alt fradraget.