Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med finde sted hvor jeg kan impoter tøj fra Indien

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger et sted hvor jeg kan se og læse mere om import af tøj fra Indien.Kan I Jer hjælpe mig til finde website,tlf. eller noget lignende.

Alt muligt slags tøj jeg vil gerne sælge i Serbien.Derfor jeg vil finde den rigtigt vej hvor fra og hvor hen jeg skal spørger om det?

Tak for hjælpen!

Hilsen Miso!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hva er det du søger? Varepartier, produktion eller?

Skal det værre herre, dame eller børn? Fritids, arbejds eller sportstøj?

Du er nødtil bare at skrive noget mere for ellers er der ingen som kan hjælpe...

Tilmeldt 18. May 09
Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Tak for din opmærksomhed og jeg skal nok skrive mere men der jeg vil det er tøj til aller dame,herre,børn....fritids tøj  og hvis er der sportstøj må gerne varepartier og 2 sortering...

Denne tøj jeg vil købe og sælge i Serbien.Hvad tro du/I kan jeg finde,hvor,hvem skal jeg snakke med?

Tak for deres tid!

Miso!

Tilmeldt 18. May 09
Skrevet kl. 18:00

Tak for din opmærksomhed og jeg skal nok skrive mere men der jeg vil det er tøj til aller dame,herre,børn....fritids tøj  og hvis er der sportstøj må gerne varepartier og 2 sortering...

Denne tøj jeg vil købe og sælge i Serbien.Hvad tro du/I kan jeg finde,hvor,hvem skal jeg snakke med?

Tak for deres tid!Miso!

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:37

Hej Miso.

Hvis du er interesseret i en direkte kontakt til en tøj leverandør, så venligst kontakt nedenstående:

Waseem Ul Hassan

wh@al-haq.info

Telefon: +45 61 86 94 97

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:33

Hej Miso..

I can help you to get all kind of clothes in a cheap price and in ggod quality from india. I am from india and i live in Denmark and i do in this business in danmark. Let me know if u need my help..

Regards...

Rocky

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)