Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har dette metatag nogen betydning for SEO

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har dette metatag nogen betydning mht. SEO ?? :

<meta name="Title" content="   ">

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:28

Nix. Så vidt jeg har læst mig til, læses og bruges det ikke af nogen som helst søgemaskiner. End ikke de mest obskure.

Det er <title></title>, der er kongen dér.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jensen

Det korte svar er nej, men tagget eller attributten (dem roder jeg altid rundt, så nu er de begge nævnt) <title> er meget afgørende...

Det der står imellem <title> og </title> fortæller søgemaskinerne en hel del om hvad siden handler om, og det blir også det klikbare link i søgeresultaterne, så det er vigtigt.
Det metatag du henviser til bruger de ikke...

Med hensyn til metatags er der 2 der betyder noget for seo, og hos google kun et.

<meta name="keywords" content"her skriver du dine keywords adskilt ad komma og mellemrum">
<meta name"description" content"Her skrives en beskrivelse ad sidens indhold, helst med sidens keywords en eller 2 gange">

Google der er næsten altdominerende herhjemme benytter reelt kun description, men du bør medtage keywords da eksempelvis yahoo menes stadig at benytte det, og måske google en dag begynder at benytte det igen, hvem ved?

Hvis google ranker din side for at keyword der ikke står i din description vælger de dog selv at tage et uddrag af din tekst med keywordet i, men er det inkluderet bliver det oftest den tekst der står lige under linket.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 15:11

Janno Damgaard Lassen:

Med hensyn til metatags er der 2 der betyder noget for seo, og hos google kun et.

<meta name="keywords" content"her skriver du dine keywords adskilt ad komma og mellemrum">
<meta name"description" content"Her skrives en beskrivelse ad sidens indhold, helst med sidens keywords en eller 2 gange">

Skal keywords være adskilt af komma ?? har jeg nemlig ikke..er det ikke nok med mellemrum ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja. Det kunne være ligesom her f.x:  keyword, keyword1, keyword2

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 15:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej hjensen

Du skal bruge komma: "søgeord1, søgeord2, søgeord3 osv."

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 15:23

Der var du lige hurtigere end mig, ramlenaj, men vi er heldigvis enige i svaret  Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Hehe Wink Men ja, svaret er vi nok alle enige om.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Når nu vi er kommet ind på keywords, så husk lige at det ikke kan betale sig at proppe alle de tænkelige ord ind du kan. Hold dig til dem der er relevante så du er mere emne specifik. Vil mene at alt der kommer i nærheden af 20 eller mere keywords, begynder at ligne stuffing. Hvilket straffes.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 15:48

Ja, præcist sådan som de andre bekræfter... Komma er faktisk vigtigst, det er direkte sådan det beskrives de fleste steder, jeg oplever dog at mellemrum også er nødvendigt.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)