Som mange af jer nok kan se, har vi brug for en ny forside på Yagobii.com
Jeg har fået et tilbud der lyder på 1500,-, det er samme gut som har lavet vores logo.
Forsiden skal selvfølgelig være fangende, og der skal være mulighed for at logge ind, oprette bruger, og jeg så gerne en stream af testimonials fra glade yagobii spillere(selvom det ikke er et must), og så en eller anden form for grafik, der med det samme viser den førstegangsbesøgende hvordan man spiller spillet.
jeg tror du vil kunne få et mere præcist svar hvis du fortæller om du kun er ude efter et forside design, som tager hensyn til de ting du nævner, eller skal den også laves i x/html og kobles sammen med resten af strukturen/databaser osv., eller nogelt helt tredie?
jeg tror du vil kunne få et mere præcist svar hvis du fortæller om du kun er ude efter et forside design, som tager hensyn til de ting du nævner, eller skal den også laves i x/html og kobles sammen med resten af strukturen/databaser osv., eller nogelt helt tredie
Du har ret.
Jeg taler kun om et forside design, som tager hensyn til de ting jeg har nævnt :)
Jeg vil selvfølgelig altid gerne have nye opgaver, men til den pris, er der ikke plads til mange lækre grafiske detaljer. Send dog gerne lidt yderligere info om hvad det er du ønsker, så vender jeg tilbage med oplæg.
Jeg vil lige informere dig om, at jeg sidder med en stor skærm (24 tommer), og din/ jeres side er lavet, så den udvider sig med skærmen/vinduets størrelse. Det betyder altså at der bliver MEGET langt fra "filmen" i venstre side af forsiden til login i højre side. Desuden er skriften der er benyttet på siden meget stor....