Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af medlemsbetingelser

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det var også min umiddelbare betragtning - for når jeg nu skal op af stolen og bruge tid på dels at ringe og skrive så skal alle de andre medlemmer jo også have glæde af informationsstrømmen Big Smile

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det korte svar er, at den erhvervsdrivende ofte vil være i sin gode ret til at ændre betingelserne ensidigt, og at kunden herefter i en vis periode har ret til at opsige aftalen uden varsel.

Ulrik Guldbæk

Juridisk Rådgivningsselskab s.m.b.a.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

steinway:

Det var også min umiddelbare betragtning - for når jeg nu skal op af stolen og bruge tid på dels at ringe og skrive så skal alle de andre medlemmer jo også have glæde af informationsstrømmen Big Smile

Er du lige så energisk med din træning.... så er du strandklar medio juni!Devil

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 19:26

Update:

Jeg har kontaktet forbrugerstyrelsen der pr. telefon gav mig ret i at forretningsgangen ikke holdt vand - men de gør ikke noget ved den slags; jeg skal da have fat i forbrugerombudsmanden der så vil vurdere om jeg har en sag.

Mail sendt d.d.

Jeg har bare på fornemmelsen at forbrugerombudsmanden har en tendens til at se på hvor mange der henvender sig, så hvad koster det at lave en www.XXXXXXX-kan-gøre-det-bedre.dk side så jeg kan samle alle de andre medlemmer?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)