Det var også min umiddelbare betragtning - for når jeg nu skal op af stolen og bruge tid på dels at ringe og skrive så skal alle de andre medlemmer jo også have glæde af informationsstrømmen
Det korte svar er, at den erhvervsdrivende ofte vil være i sin gode ret til at ændre betingelserne ensidigt, og at kunden herefter i en vis periode har ret til at opsige aftalen uden varsel.
Det var også min umiddelbare betragtning - for når jeg nu skal op af stolen og bruge tid på dels at ringe og skrive så skal alle de andre medlemmer jo også have glæde af informationsstrømmen
Er du lige så energisk med din træning.... så er du strandklar medio juni!
Jeg har kontaktet forbrugerstyrelsen der pr. telefon gav mig ret i at forretningsgangen ikke holdt vand - men de gør ikke noget ved den slags; jeg skal da have fat i forbrugerombudsmanden der så vil vurdere om jeg har en sag.
Mail sendt d.d.
Jeg har bare på fornemmelsen at forbrugerombudsmanden har en tendens til at se på hvor mange der henvender sig, så hvad koster det at lave en www.XXXXXXX-kan-gøre-det-bedre.dk side så jeg kan samle alle de andre medlemmer?