Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for inputs til min hjemmeside..www.flexlearn.info

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg er p.t. løbet tør for god info til min forside på min hjemmeside. Jeg har selv skrevet følgende, men på en eller anden måde synes jeg, at det er for tamt:

FlexLearnInfo
FlexLearnInfo er et enkeltmandsfirma, der arbejder med webhosting og udvalgte cms-systemer.  Firmaet drives som bibeskæftigelse af ejeren Kim Kold Kleener.
En hjemmeside fra FlexLearnInfo bygges op via et CMS (Content Management System). CMS systemet bygger enten på et Opensoure system eller et selvstændigt udviklet system (Partneraftale). Begge slags systemer er specielt udvalgt af FlexLearnInfo - udvalgt til forskellige formål for kunden.

Håber på at kunne få nogle brugbare infos...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:59
Det lyder meget som Hr. og Fru. Jensen du henvender dig til, og så er det nødvendigt at du oplyser dem om hvad CMS er. Selvom det er et meget anvendt ord, er det langt fra alle der kender ordets betydning.

Ellers er det en fin tekst

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:01
Måske en ide at droppe alle ordene om enkeltmandsfirma og bibeskæftigelse - medmindre der er en slagspointe i det?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Hej Martin

Ja, det kan godt være, at forklaringen skulle ligge på forsiden..jeg har ellers placeret den på CMS-linket..

Hej Anders

Det er meget bevidst, at jeg nævner enkeltmandsfirma og bibeskæftigelse, da jeg ikke vil skjule at det indtil videre skal være på deltid - herved får jeg selvfølgelig ikke fat i en del kunder, men hellere få kunder, der ved, hvad de går indtil..

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 00:57
hej Kim

- et par tips du måske kan bruge - har svaret på noget lignende i andet indlæg - se evt. under nogle af mine andre indlæg

- meget få bruger at beskrive sig selv, eller deres virksomhed på forsiden - det gemmer man normalt til en side der specielt skriver om virksomheden eller personen

- du skal - som det allerførste - gør dig klart, hvad du germe vil have en besøgende på din hjemmeside skal gøre - ... når de kommer til hjemmesiden

- fex - Bestille et CMS

- og, hvad du ønsker de skal gøre, hvis de ikke gør førstnævnte ... - fex - Læs/lære mere om dit cms

- og, hvad du ønsker de skal gøre, hvis de heller ikke gør dette ... - Læse nogle gode råd om valg af cms

- til disse skal du lave en tekst,overskrift der vækker nysgerrighed og interesse, og fanger opmærksomheden, eller er så attraktiv at man ikke kan lade være at læse den ... - fex. ´Nemme Hjemmesider - Kom igang hurtigt´ - evt. med et grafisk element/symbol/ikon der også vækker opmærksomheden

- og - så skal der til hver af disse være en ´call to action´ - dvs. at du skriver ´Bestil Her ...´ -

- for mange web-sider bruger man også et princip om, kun at skrive akkurat så meget af den første del af teksten, at man bliver interesseret, men samtidig bliver nødt til at klikke videre til næste side for at få hele indholdet

- på forsiden er det også en god ide at tilbyde noget gratis - måske en huskeliste/checkliste ved køb af cms - eller noget andet som en kunde vil have glæde af, og som ikke betyder noget for dig at give væk.

- ligeledes er det en god idé at have et konkret salgstilbud, eller en salgspakke på forsiden - præsenteret klart og tydeligt - også selvom det måtte ligge længere inde i side-strukturen.

- du skal også gøre dig klart - hvem læser din hjemmeside - der kan typisk være 2-4 læser-profiler - og sikre dig at der er noget til alle læser-profiler - og at teksten matcher deres behov og sprogbrug - ex. vil du både have novicer der kigger på et nyt cms - og nogle erfarne hajer der skal anbefale et cms til en kunde - dette kræver forskelligt sprogbrug og indhold for at fastholde opmærksomheden

- giver det mening ? - ... dette var et par hurtige skud fra hoften ... - der er flere ting at overveje, men nu er det ved at være sengetid ...

dann s.

Dann Sommer,
Personlig Coach & Web Maximizer
::: www.dann-sommer.dk
- Personlig og Professionel Coaching. Erhvervs Coaching
- Web Marketing & Web Positioning
:::  ... dét man fokuserer på, kommer der mere af ... ! "

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00