|
Jeg skal i kontakt med butikker og markedsføre
|
// Jesper Skov
|
// Jesper Skov
Hej Jesper Jeg ville satse på de tekniske skoler, da mit indtryk (uden fordomme) er, at de elever går meget op i deres biler. De er samtidig unge, og har flere penge end de studerende på SU. Held og lykke med projektet |
Hmmm.....er de studerende på de tekniske skole ikke også på SU - hvad pokker lever de så af ? Nej, jeg tror ikke der er meget at hente på de studerende, derimod er det de nyuddannede fortrinsvis mænd, som endnu ikke har stiftet familie og som derved kan tillade sig at bruge en kæmpe del af deres løn på biludstyr. Hvor rammer man så bedst dem ?. Hvad med annoncer i diverse bilblade med henvisninger til din web-shop ? - jeg kender intet til prisen på sådanne annoncer. Nogle af disse bilblade har vel også hjemmesider (det har kvindeblade ihvertfald ), her kan du måske få et link til din shop. Det var mine forslag - held og lykke med butikken. Lone |
Men man kunne jo godt annoncere i blade - dog er priserne meget høje. Det er heller ikke en webshop jeg vil åbne som du kan læse. Men jeg tror at løsningen er at få nogle flyers ud i de butikker som sælger til målgruppen... . . |
// Jesper Skov
Jeg tror nu de har lidt mere at "rutte" med end en almindelig studerende :-) De får lærlingeløn i stedet for SU Nogle af dem laver måske lidt sort arbejde (ikke lovligt men vi ved jo alle at de sikkert gør det alligevel) og tjener lidt ekstra der. Og sidst men ikke mindst... mange af dem prioriterer anderledes end en gymnasieelev netop fordi elervene på tekniske skoler er elver der primært bruger hænderne i stedet for at være boglig og dermed synes mange af dem at det er en spændende hobby at "makke" med bilen :-) De kører hellere en tur rundt i byen og viser deres bil frem i stedet for at tage på cafe. |
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Hej Jesper Som skrevet ovenfor, så har eleverne på teknisk skole lærlingeløn, som er højere end SU. Og hvis du kikker på parkeringspladserne, så kan man se, at der er flere ældre biler med styling end så mange andre steder. Landbrugsskoler er også et sted, hvor der er unge mænd på løn, som kunne være din målgruppe. |
Jeg tror helt og aldeles I undervurderer "skolebørnene" på SU... Tag et hurtigt kig rundt på de danske Handelsskoler, Gymnasier og andre ungdomsuddannelser & videregående uddannelser... det kan godt være SU'en ikke rækker til meget over husleje og forplejning, men de fleste arbejder enten deltids, fuldtidsweekender, på diskoteker, tankstationer etc. og har altså et langt større rådighedsbeløb, da netop SU'en klarer bundtrækket til de allermest nødvendige behov... Jesper, det kræver jo ikke andet end at du kigger ud på parkeringspladserne på et par af de her steder... Jeg husker da tydeligt mine medstuderende fra Handelsskolen, og hvilke summer penge & tid der blev brugt på biler der... Hvor jeg selvfølgelig var langt mere fornuftig og var igang med at gældsætte mig og stifte virksomhed... ![]() Bottom line, mange oversér de unge (faktisk helt fra 14-15års alderen og opefter) dog er det jo her kun relevant for 18+ - men alligevel, tror det ville være rigtig rigtig dumt at gå udenom dem... Dertil skal det i øvrigt også siges, ifølge et indslag på enten DR eller TV2 jeg så forleden, at de unge vælger uddannelserne fra pga. den ekstremt store efterspørgsel på arbejdskraft for tiden, og tager 1-2-3-4? år hvor de høvler igennem med arbejde, og da de fleste bor hjemme eller i hvert fald billigt og ingen familie har de skal fodre på, ja så er det = at de har enormt mange penge til rådighed...!! |
Hej Jesper... Jeg mangler lidt info...Har sendt dig en mail.. |