Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på standard Cashback/Point site inkl. alt søges

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon: Ja, der er store summer at tjene, men det ændre jo ikke ved, at det er meget dyrere end alle andre. Men fair nok, du bestemmer selv din pris.

Morten: Jeg søger bare et standard Point site lignende f.eks. www.music4free.dk eller www.freewax.dk. Det gør ikke noget, at der er andre sider med samme design.

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:08

Hej Alexander.

Hvad er dit budget, og hvad er årsagen til at du ikke blot har accepteret det tilbud, du allerede har fået, hvis jeg må spørge :-)

Jeg vil gerne sende dig et tilbud på løsningen, men vil ikke bruge unødig tid på det, hvis jeg på forhånd kan se, at jeg ikke kan holde dit budget.

Send mig evt. en mail på morten@e-c-s.dk, hvis ikke du ønsker at oplyse det her.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:13

Hej Morten,

Selvfølgelig må du spørger om det. Jeg har fået et i mine øjne godt tilbud fra Martin, men jeg vil bare lige tjekke, hvad andre programmører tager for et sådant site.

Jeg har sendt dig en mail.

Hilsen Alexander

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:24

Hej Alexander,

Martin tager han ikke 2000 for sådan en licens som alle bruger?
Hvis det er rigtig eller bare der omkring så skal du ikke spørge andre programøre da det simpelthen ikke kan blive billigere. 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:27

Simon: Jo, det er korrekt. Det kan godt være, at ikke kan gøres billigere, men det vidste jeg jo ikke, da jeg oprettede tråden. Men det ved jeg så nu. Tak for hjælpen Smile

Hilsen Alexander

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:29

Hej Alexander,

Det iorden, du er velkommen til altid at enten skrive eller ringe til mig Smile Jeg arbejder med cashback sites til dagligt.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:31

Tak for tilbuddet. Jeg vil se om det bliver nødvendigt Wink

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:41
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Alexander: Kig dig godt for. Der er stor forskel på hvor mange penge du kan tjene med de forskellige systemer. Det system, som Simon og jeg bruger, understøtter 11 affiliate netværk, og er gennemtestet og optimeret på alle leder og kanter, idet det kører på 5 forskellige sites i Danmark med ialt over 100.000 oprettede brugere. Man får helt bestemt hvad man betaler for, og jeg er sikker på, at Simons tilbud slet ikke er ment som en joke. Smile Held og lykke med dit site.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 18:48

Matthias: Tak for informationen. Jeg ser skam hellere ikke Simons tilbud som en joke, men jeg konstatere bare, at prisen ligger langt over mit budget. Også selvom at siden måske vil være bedre.

Hilsen Alexander

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:02

Mattias Skovhøj:

Alexander: Kig dig godt for. Der er stor forskel på hvor mange penge du kan tjene med de forskellige systemer. Det system, som Simon og jeg bruger, understøtter 11 affiliate netværk, og er gennemtestet og optimeret på alle leder og kanter, idet det kører på 5 forskellige sites i Danmark med ialt over 100.000 oprettede brugere. Man får helt bestemt hvad man betaler for, og jeg er sikker på, at Simons tilbud slet ikke er ment som en joke. Smile Held og lykke med dit site.

Hej Mattias,

Er enig med dig der, men det betyder ikke at Pointsystemet (som er navnet på systemet ;)) ikke er godt. Grunden til at Pointsystemet er så billigt, er at vi regner med at sælge systemet mange gange. I sidste ende kommer vi derfor til at tjene udviklingsomkostningerne hjem igen - (håber jeg da). Det er simpelthen på grund af strategien, at systemet sælges så billigt.

Det vi også tjener mest på er det arbejde der udføres ved siden af Pointsystemet. F.eks opsætning af unikt design, tilpasning eller udvikling af ekstra features.

Pointsystemet er i dag sat op til at køre med 10 forskellige affiliatenetværk og yderligere 2 er på vej.

Jeg har selv erfaring med at drive pointsites, og ved derfor hvad der er vigtigt. Selv startede jeg med et cashback-site helt tilbage i slutningen af 2005, hvor vi faktisk var en af de første der kørte med det efterhånden meget udbredte koncept. Jeg har siden da lært meget om hvad man kan, hvad der virker godt, og hvad der ikke virker. Derfor mener jeg også at Pointsystemet er blevet et super platform, og et godt valg når man alligevel skal til at starte et cashback-site.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)