Alexander: Kig dig godt for. Der er stor forskel på hvor mange penge du kan tjene med de forskellige systemer. Det system, som Simon og jeg bruger, understøtter 11 affiliate netværk, og er gennemtestet og optimeret på alle leder og kanter, idet det kører på 5 forskellige sites i Danmark med ialt over 100.000 oprettede brugere. Man får helt bestemt hvad man betaler for, og jeg er sikker på, at Simons tilbud slet ikke er ment som en joke.
Held og lykke med dit site.
Hej Mattias,
Er enig med dig der, men det betyder ikke at Pointsystemet (som er navnet på systemet ;)) ikke er godt. Grunden til at Pointsystemet er så billigt, er at vi regner med at sælge systemet mange gange. I sidste ende kommer vi derfor til at tjene udviklingsomkostningerne hjem igen - (håber jeg da). Det er simpelthen på grund af strategien, at systemet sælges så billigt.
Det vi også tjener mest på er det arbejde der udføres ved siden af Pointsystemet. F.eks opsætning af unikt design, tilpasning eller udvikling af ekstra features.
Pointsystemet er i dag sat op til at køre med 10 forskellige affiliatenetværk og yderligere 2 er på vej.
Jeg har selv erfaring med at drive pointsites, og ved derfor hvad der er vigtigt. Selv startede jeg med et cashback-site helt tilbage i slutningen af 2005, hvor vi faktisk var en af de første der kørte med det efterhånden meget udbredte koncept. Jeg har siden da lært meget om hvad man kan, hvad der virker godt, og hvad der ikke virker. Derfor mener jeg også at Pointsystemet er blevet et super platform, og et godt valg når man alligevel skal til at starte et cashback-site.