Jeg skal bruge et nyt Point site. Jeg vil gerne have et tilbud inkl. alt, d.v.s. inkl.: Domæne, Hosting, Webhotel, System, Design og alt andet der ellers følger med til et færdiglavet Point site. Jeg søger ikke et unikt design, men bare et almindeligt standard.
Jeg skal snart bruge siden, så jeg håber på nogle hurtige tilbud. Jeg kan kontaktes på kerlon93@hotmail.com.
Simon: Jeg tror ikke, at det er det samme, at vi snakker om. Jeg søger en helt ny side eller en, der kan lave den til mig. Ikke en allerede oprettet side med brugere. Ellers tak for tilbuddet.
Simon: Ja okay, måske formulerede jeg mig lidt skidt, men jeg mener, at et helt nyt site, der ikke er lavet endnu. Jeg søger en, der kan lave det til mig.
Jeg er desværre ikke interesseret i at give 35.000 ekslusiv moms for det.
Prisen for det hele samlet, som du nævner er 35.000 ex. moms.
Simon har du sniffet popcorn?
Alexander, tag fat i Martin van de belt fra http://www.adnecto.dk/ og hør hvad kan skal have for at sætte sit pointsystem op for dig.
Ja det har jeg nok
Men prisen er som den er, der er udarbejdet så meget til konceptet lige klar til brug. Vi tager de priser fordi vi kan dokumentere så store overskud summer vi har på de andre sider.
35000 er rigtig billigt forskel til hvad du vil komme til at tjene