Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop ønskes

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet en webshop, der er følgende krav til siden, og jeg har brug for et tilbud med en fastpris. Der vil først blive betalt for siden når den er færdig udviklet og klar til at køre.

Du skal have erfaring med at lave webshop, da jeg ikke er interesseret i at være forsøgskanin.

·         Simpelt design (redigeret standard skabelon) Noget i stil med http://www.bd-store.dk  , http://www.kidsofluxury.dk/ , ikke med de samme farver, men blot layoutet.

·         Mulighed for oprettelse af (x) antal logins . eksempelvis 20 stk. for virksomhed A hvor  man via  de forskellige logins får adgang til en side, hvor medarbejderen kan vælge mellem forskellige ydelser. Som virksomheden har betalt for.

·         På siden med ydelserne skal medarbejderen udfylde et skema med personlige oplysninger, og vælge den ønskede ydelse – og trykke ”send”. -> Når dette er gjort skal vi modtage en mail med info omkring den ønskede ydelse samt de personlige oplysninger. Eller informationerne skal ind i et skema hvor der er en oversigt over alle de bestilte ydelser.

·         Betaling modul (dankort, mastercard, visa electron, jcb osv.) (evt. bankoverføresel, eller bruges dette ikke mere?) hvor virksomheden skal kunne vælge det antal ydelser de ønsker at købe, og betale for det (de skal selvfølgelig udfylde info om virksomheds navn, kontakt person, adresse osv.) Betalingsmodulet må ikke være i et popup vindue.

·         Hvor lang tid tager det af få en betalingsaftale med PBS? Da dette projekt gerne skulle lanceres  snarest muligt.

·         Mulighed for oprettelse af nyhedsbrev (mail liste)

Er der mulighed for at lave dette i en DanDomain shop løsning eller skal man have et opensource software som prestashop eller magento?

Referencer er påkrævet.

Jeg ser frem til at få nogle tilbud.

Kontakt mig på kontakt@larswmat.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:10

Som udgangspunkt tror jeg ikke du finder en webshop løsning som kan det "off the shelf" og der skal derfor nok lavet noget skræddersyning af koden for at få det til at matche behovet.

Det kræver som et minimum at det er en løsning hvor der er adgang til kildekoden for at foretage de kodemæssige ændringer.

Vi byder gerne ind på opgaven - dog kunne vi godt tænke os en smule mere information i forhold til selve funktionaliteten.
Send en mail på email@redweb.dk hvis du er interesseret.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42

Mail er sendt til dig :)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:14

Lars Mathiesen:

Hvor lang tid tager det af få en betalingsaftale med PBS? Da dette projekt gerne skulle lanceres  snarest muligt.

30 dage, forudsat at ansøgningen ryger lige igennem uden anmærkninger.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:26

Hej Lars.

Vi vil meget gerne byde ind med et tilbud :-) Jeg har sendt dig en mail med yderligere info.

Referencer kan findes her: http://www.e-c-s.dk/Referencer/WebShops

Mvh

Morten Aaggard Nielsen

e-c-s danmark

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 17:37

Lars Mathiesen:
·         Hvor lang tid tager det af få en betalingsaftale med PBS? Da dette projekt gerne skulle lanceres  snarest muligt.

Hej

Så er det da bare med at få søgt imorgen  :-) kender ikke den aktuelle tid men de plejer absolut ikke at være hurtige

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:47

Hej Lars

Vedr. bankoverførsel, har jeg fortsat en del som foretrækker dette frem for Dankort ( koster jo heller ikke noget for dig at have denne løsning med).

PBS- der er det bare at få søge hurtigst muligt - jeg ventede 33 ARBEJDSDAGE. - SÅ NÆSTEN 2 MÅNEDER.

Bruger selv Dandomain og er meget tilfreds - nemt at arbejde i , men jeg har heller ikke forstand på det tekniske, ej heller interesse, så om det virker for dig ved jeg ikke.

MVH

WWW.SLIKNET.DK

Jesper Laugesen

Held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50

Uffe Fey / Tasks:

30 arbejds dage? så man kan godt regne med 1½ - 2 mdr. minimum? Man skal have sat en test side op som de skal godkende først, ikke sandt?

Jeg kan vel ikke ansøge om det før jeg har en test side?

e-c-s.dk | Morten:

Hej Lars.

Vi vil meget gerne byde ind med et tilbud :-) Jeg har sendt dig en mail med yderligere info.

Referencer kan findes her: http://www.e-c-s.dk/Referencer/WebShops

Mvh

Morten Aaggard Nielsen

Det lyder rigtig spændende, jeg smider dig lige en mail.

Jesper Laugesen:

Vedr. bankoverførsel, har jeg fortsat en del som foretrækker dette frem for Dankort ( koster jo heller ikke noget for dig at have denne løsning med).

PBS- der er det bare at få søge hurtigst muligt - jeg ventede 33 ARBEJDSDAGE. - SÅ NÆSTEN 2 MÅNEDER.

Bruger selv Dandomain og er meget tilfreds - nemt at arbejde i , men jeg har heller ikke forstand på det tekniske, ej heller interesse, så om det virker for dig ved jeg ikke.

Hvor længe har haft du shoppen, og har du på noget tidspunkt følt dig begrænset af din standard løsning?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32

Der skal selfølgelig også være mulighed for at søge maskine optimere sitet.

(ændre title på hver enkelt side, lave h1, h2 osv.). Sitet skal også lave pæne url's (www.mitdomæne.dk/om-os og ikke www.mitdomæne.dk/232gmmhsubjekt37.html)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:16

Lars Mathiesen:

Uffe Fey / Tasks:

30 arbejds dage? så man kan godt regne med 1½ - 2 mdr. minimum? Man skal have sat en test side op som de skal godkende først, ikke sandt?

Jeg kan vel ikke ansøge om det før jeg har en test side?

Det tog faktisk lige omtrent præcis en måned for mig, men jeg havde også gjort mit forarbejde, så den røg lige igennem. Hvis man ikke opfylder kravene fra starten kan jeg forestille mig at det trækker noget mere ud.

Og ja, sitet skal være færdigt - det må gerne køre i test, men det må ikke være ufærdigt i forhold til de ting de nu tjekker. At du eksempelvis ikke har fået oprettet alle produktkategorier og varer er ligegyldigt.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)