Jeg skal have lavet en webshop, der er følgende krav til siden, og jeg har brug for et tilbud med en fastpris. Der vil først blive betalt for siden når den er færdig udviklet og klar til at køre. Du skal have erfaring med at lave webshop, da jeg ikke er interesseret i at være forsøgskanin. · Simpelt design (redigeret standard skabelon) Noget i stil med http://www.bd-store.dk , http://www.kidsofluxury.dk/ , ikke med de samme farver, men blot layoutet. · Mulighed for oprettelse af (x) antal logins . eksempelvis 20 stk. for virksomhed A hvor man via de forskellige logins får adgang til en side, hvor medarbejderen kan vælge mellem forskellige ydelser. Som virksomheden har betalt for. · På siden med ydelserne skal medarbejderen udfylde et skema med personlige oplysninger, og vælge den ønskede ydelse – og trykke ”send”. -> Når dette er gjort skal vi modtage en mail med info omkring den ønskede ydelse samt de personlige oplysninger. Eller informationerne skal ind i et skema hvor der er en oversigt over alle de bestilte ydelser. · Betaling modul (dankort, mastercard, visa electron, jcb osv.) (evt. bankoverføresel, eller bruges dette ikke mere?) hvor virksomheden skal kunne vælge det antal ydelser de ønsker at købe, og betale for det (de skal selvfølgelig udfylde info om virksomheds navn, kontakt person, adresse osv.) Betalingsmodulet må ikke være i et popup vindue. · Hvor lang tid tager det af få en betalingsaftale med PBS? Da dette projekt gerne skulle lanceres snarest muligt. · Mulighed for oprettelse af nyhedsbrev (mail liste) Er der mulighed for at lave dette i en DanDomain shop løsning eller skal man have et opensource software som prestashop eller magento? Referencer er påkrævet. Jeg ser frem til at få nogle tilbud. Kontakt mig på kontakt@larswmat.dk |
Som udgangspunkt tror jeg ikke du finder en webshop løsning som kan det "off the shelf" og der skal derfor nok lavet noget skræddersyning af koden for at få det til at matche behovet.
Det kræver som et minimum at det er en løsning hvor der er adgang til kildekoden for at foretage de kodemæssige ændringer.
Vi byder gerne ind på opgaven - dog kunne vi godt tænke os en smule mere information i forhold til selve funktionaliteten.
Send en mail på email@redweb.dk hvis du er interesseret.