Jeg kommer en del på en galleri hjemmeside som nu er blevet rigtig dyr at være bruger på. Siden har knap 60.000 registeret bruger og hver bruger har betalt 85 kr for at blive oprettet på siden, hvilket skal fornyes hvert år. Der ud over, vil siden nu have penge for at man opretter annoncer på siden. Derfor gik jeg og leget lidt med tanket om at starte en web side op, men noglelunde samme koncept og lidt flere funktioner end den der nu er blevet til en dyr betalingside. Rigtig mange af brugerne har ytret ønske om at skiftet til en anden web side, hvis der fantes et alternativ. Det burte vel i teorien kunne betale sig selv at starte sådan en side op og indkræve et mindre beløb ( fek 50 kr pr år ? ), samt brugerne fik fri adgang til annoncer ? Problemet ligger i at jeg ikke er særlig meget inde i at lave hjemmesider, så jeg går med tanken om enten at finde en samarbejdspartner der er knald dygtig til at oprette sådan en side, eller at betale mig fra det. Tror i det kunne lykkes og er der evt nogle der er interasseret i projektet ? |
Hvis du vil betale dig fra det må du gerne kontakte mig
Det kan du gøre på thomas@aboutweb.dk