hey alle håber nogen kan hjælpe. i google webmaster tool får jeg denne besked Dette websted distribuerer muligvis skadelig software. Google-brugere får vist en advarselsside, når de prøver at komme til sider på dette websted. Du kan besøge Google-siden til sikker browsing for dit websted for at få detaljerede oplysninger om de problemer, vi har fundet. Hjælp Eksempelsidr, der muligvis distribuerer skadelig software. Gennemgå venligst StopBadware.org's sikkerhedstip til websteder , og foretag eventuelle nødvendige ændringer på dit websted. Når dit websted er renset, kan du anmode om en gennemgang, hvor vi evaluerer dit websted.
og
Safe BrowsingDiagnostic page for nye-tilbud.dkWhat is the current listing status for nye-tilbud.dk?
What happened when Google visited this site? Of the 31 pages we tested on the site over the past 90 days, 7 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 2009-05-15, and the last time suspicious content was found on this site was on 2009-05-15. Has this site acted as an intermediary resulting in further distribution of malware?
Has this site hosted malware?
How did this happen?
|
Når jeg går ind på din side, så kommer min Bullguard prompte med en advarsel.
Læg mærke til det jeg har highlighted