Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Popcorn engros

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'er,

Kender i nogen der sælger som dem her.

Skal give ud til noget reklame, og det ligemeget hvor dårlige de er, de skal bare være billige Smile

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:14

Simon:

Hej Amino'er,

Kender i nogen der sælger som dem her. 

Hvorfor køber du ikke bare der. ?

Simon:

Skal give ud til noget reklame, og det ligemeget hvor dårlige de er, de skal bare være billige Smile

Hvad type reklame skal du bruge det til, hvis det er et stort arrangement ville en popcorn maskine måske være vejen frem. 

Jeg forstå ikke hvorfor du eventuelt vil sende noget dårligt ud hvis det bare er billigt. Sendte/gav du mig noget der var dårligt eller ringe vil det da påvirke min opfattelse af din forretning.

Desuden skal du være opmærksom på at alle nu kan læse at det er din holdning til det hvis de falder over dit indlæg herinde.

Hvis du får brug for en popcorn maskine der laver nogle lækre popcorn, er du verlkommen til at skrive til mig, så kan jeg formentlig henvise til en i dit område der lejer dem ud. Hvis du er fra Fyn er du selvfølig også velkommen hos mig. Måske endda med lidt amino rabat.

Thomas bonde

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:21

Popz er kunde i det revisionsfirma hvor jeg arbejder. Vi har lige været på status revisionWink Så medmindre du kontakter dem, så kan du jo starte med at gå ned i den nærmeste Netto, Aldi, Spar, whatever you may call it. De producerer stort set alt hvad der hedder popcorn som danske butikker sælger.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 11:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvormange skal du bruge??

Leo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)