Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor dygtig er google?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Klynker skam ikke, prøver bare at fjerne den lidt "tunge" luft. Men jeg forstår godt hvad du siger og mener.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 4 person

JA, undskyld Senna, jeg fanger heller ikke helt hvad du brokker dig over, hvis dine karmapoint er vigtige for dig, så skal du da kun være glad for at du får stjerner hele tiden.

Sammenhold dine indlæg med mine, og du får flere point hver gang...

Jeg er enig med klovnen, stop klynkeriet, du får jo masser af point!

Der kan ikke fratages dig point såvidt jeg forstår systemet, så bare rolig det går nok som den slags skal gå....

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Senna,

For lige at runde det af. Dit svar i denne tråd er ekstremt indforstået for teknikere. Hvis jeg skulle forstå det svar ville det kræve at jeg skulle gøre noget aktivt for at se hvad, der ligger i de sitemaps. Jesper svar er skrevet på jævnt dansk, hvor selv jeg er lige ved at fatte budskabet. Derfor ville jeg være mere motiveret for som ikke-kyndig at sige "tak til jesper" for hans svar.

Et andet eksempel -  som jeg ikke håber at du tager ilde op - er dine blogs. Eksempelvis den om diverse hats eller om SEO-værktøjer. Hattene var for indsforstået for mig og artiklen om SEO-værktøjer manglede jeg noget konkret. -  noget operationelt jeg kan bruge til noget. Jeg ville aldrig give 5 stjerner til de par blogindlæg jeg har læst. Ikke fordi de ikke er gode - men jeg mangler noget håndgribeligt jeg kan bruge. Men et par stjerner for indsatsen jo....

Men klø på Senna. Du bidrager positivt til Amino!Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det har absolut intet med karma point aty gøre, det er ikke det som jeg brokker mig over. så det er ikke engang tæt på at ligne klynk. Er godt klar over det er positiv med kun 1 stjerne. Bliver sku bare irreteret over at der sidder en og er så skide barnlig at hver gang jeg laver et indlæg går der 5 min så er der en (dårlig) stjerne. 

Til klovn, tak for din ris/ros om min blog, jeg vil tage det til mig. Det er nu lidt med vilje jeg ikke er så konkret. Ville mere have det par var små inputs, men kan da godt være jeg skal ændre stilen lidt.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:41

Senna:
Til klovn, tak for din ris/ros om min blog, jeg vil tage det til mig. Det er nu lidt med vilje jeg ikke er så konkret. Ville mere have det par var små inputs, men kan da godt være jeg skal ændre stilen lidt.

UNDSKYLD FOR HIJACK AF TRÅD !

Senna,
Du skal følge din egen ide om hvad du vil med dine blogindlæg. Jeg savner bare noget som jeg kan bruge. Eksempelvis i blog om værktøjer kom med et par eksempler  på nyttige værktøjer eller smæk dit linkbuilding oversigt ind (den du smækkede ind i Mikkels tråd). Det er småting, der gør at man vender tilbage -  og ikke mindst husker Senna's side.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)