Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for hjælp!!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for hjælp til at gøre vores webshop mere brugervenlig. Cyberimport.dk

1.  Vores største problem er check out, og betalings modul ( der har vi brug for akut hjælp )

Vores webshop er en oxid e-shop, og betalings gateway er hos wannafind,  modulet der forbinder shoppen med wannafind er lavet af en oxid forhandler i Usa, men det virker ikke som jeg gerne vil have det til.

2. Når vi har fået løst første problem, skal vi have kikket på logo / firmanavn

3. Design / farver / opsætning / bruger venlighed / og der skal selvfølgelig tænkes SEO

Er der nogen der har mod på at hjælpe med dette, modtager jeg gerne forslag og tilbud, samt andre gode råd.

Mvh. Klaus Kirkegaard

Cyberimport perler til smykker  

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:04

Hej Klaus,

Har sendt dig et tilbud pr. pb angående logo design.

Og selv om jeg ikke fik nævnt det, så vil jeg selvfølgelig også kunne rådgive dig vedr. punkt 3, dog ikke på SEO-området.

Men som nævnt i pb, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig med dit betalingsmodul.

De Bedste Hilsner
Martin

Martin S. Heiselberg, Grafisk designer

Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 20:32

Hej Martin

Tak for din mail.

Jeg håber nu på et firma der kan løse det hele, og som evt, har lidt erfaring med en Oxid eshop, men det kan godt være at problemet med betalings modulet, skal løses af nogle der har programering som speciale, dette punkt skulle måske slet ikke være i denne tråd.

Jeg se lige hvad der kommer af forslag, så vender jeg tilbage.

Mvh. Klaus Kirkegaard

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:01

Hej Klaus

Jeg tror du får meget svært ved at finde nogen herinde, som har erfaring med oxid shop systemet. Prøv evt. at kontakte nogle af de partnere som OXID har.  

Så vidt jeg kan se er det kun tyske partnere, men det er jo os et tysk firma bag systemet.

Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 17:04

Hej Martin

Jeg har kontakt med en oxid partner, som bor i Usa, det er ham der har lavet det betalings modul jeg bruger nu, jeg kan sikkert også godt få ham til at lave et nyt, som jeg gerne vil have det, men da jeg har planer om flere ting, jeg gerne vil have lavet, ville jeg hellere have et dansk firma, til at løse opgaven, det er trods alt nemmere når man taler samme sprog.

Jeg har ikke den storer erfaring i programmering, men jeg har set lidt på de filer der er på shoppen nu, så jeg mener ikke at det er det store problem for nogle der vant til at programere.

Ja det er et tysk system men vi er rigtig glad for at have skiftet til oxid eshop.

Mvh. Klaus Kirkegaard

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 04:43

Jeg sender dig en mail - jeg vil meget gerne hjælpe med den grafiske del, og jeg har et forslag til hvordan vi klarer det hele på én.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:36

Jeg ved at du spørger efter at få modificeret din eksisterende shop, men ville lige byde ind med følgende tilbud:

Sprit ny shop bygget i Magento (meget SEO venligt) med unikt design, betalingsgateway (hos epay) og hosting første år for en fast lav pris på 9.995.

Vi kan selvfølgelig tage udgangspunkt i dit eksisterende design hvis du ønsker det.

Magento har blandt andet en "one page checkout" proces som er ret brugervenlig og overskuelig. Jeg ville mene at det er lige så billigt (om måske billige) at bruge 9.995 på dette istedet for at sætte en koder til at skulle optimere en eksisterende shop.

Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 20:23

Hej Rasmus

Tak for tilbudet, men vi har netop købt vores egen software for at få det som vi gerne ville have det, vi har prøvet 2 forskelige standard shop´s, og endte med at købe Oxid shoppen, det er vi meget godt tilfreds med, vi er nu fri for alle de begrænsninger, der er i mange standard shop´s.

Jeg vil ikke skifte software, der skal bygges videre på det vi har nu.

Mvh. Klaus Kirkegaard

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)