Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk Counter Service

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg sidder med en webservice, som er en grafisk webcounter, og der er rimeligt med funktioner og muligheder.

Den er scriptet i PHP (GD Library til dynamiske billeder), og fungere med MySQL database.

Brugerene har mulighed for at oprette sig, og oprette deres egne webcountere, hvorefter de kan få sendt statistikker og placeringer.

Man kan vælge mellem flere forskellige counter muligheder, som hvilke ting der skal vises, eller helt vælge en usynlig statistik.

Hvis brugeren vælger en grafisk counter, så kan de vælge mellem:

• Farver der kan vælges mellem til counter:

Grøn, blå, gul, guld, lilla, lyserød, mørkerød, orange, rød og tyrkis.

• Forskellige statistikker

Man har bla. mulighed for at vælge hits, hits idag, online, placering, counter kategori og andre ting.

Siden bygger rang systemer op efter de forskellige hjemmeside kategorier, så man kan se hvor god placering man har i forhold til de andre.

Siden er 100% scriptet af mig, og koden har ikke været offentlig tilgængelig på noget tidspunkt.

Jeg er interesseret i at sælge dette system, og i er velkomne til at smide et bud, og somsagt sælges det meget billigt.

Demo & billeder kommer inden for kort tid, og spørgsmål er selvfølgeligt velkomne.

Vh

Nikolaj Petersen

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der skulle være nogen, som kunne få at lege med det for sjov, så sælger jeg det gerne for en 1-1.500 kroner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)