Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Du Programmere Til En IPhone ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilket programmerings sprog bruges der til at lave et program til en IPhone ? Og er der nogen som evt. ville være interesseret i at udvikle et program mod betaling ?

Programmet er ganske simpelt, men er det egentligt muligt at lave noget i et andet programmerings sprog og så implementere det til en IPhone ?

Thomas

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:54
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:55
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 18:59

Hej dubserve, det er objective-c, c c++ og javascript man prorgammerer i til en iphone, har ikke selv en da jeg Hader itunes.

kilde: her

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:07

delinda:
Hej dubserve, det er objective-c, c c++ og javascript man prorgammerer i til en iphone, har ikke selv en da jeg Hader itunes.

Så lige at du fik objective-c med på listen :)

Objective-C har en C syntaks lige som C og derfor også C++, men som C++ er det objektorienteret. Jeg har kodet en lille smule C++, Java og en del C# så jeg kender syntaksen. Jeg har prøvet udviklingsplatformen, men har ikke ville sætte mig endnu en platform, det er jo ikke kun syntaksen, men også et API og en udviklings filosofi.

Hvis du har idéen var det måske også en ide at outsource udviklingen.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

dubserve:

Hej

Hvilket programmerings sprog bruges der til at lave et program til en IPhone ? Og er der nogen som evt. ville være interesseret i at udvikle et program mod betaling ?

Programmet er ganske simpelt, men er det egentligt muligt at lave noget i et andet programmerings sprog og så implementere det til en IPhone ?

Thomas

Hej Thomas

Vi kan helt sikkert hjælpe dig med Iphone aplikation. Skriv gerne mere info leo@xgn.dk så jeg kan vende tilbage med et uforpligtende tilbud.

Hilsen Leo

http://ewebdesign.dk

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:42

Hej Rasmus Lindgren jeg koder selv utrolig meget i matlab (dejligt programmeringssprog) bortset fra at compileren er super dyr, der også er objekt orienteret,

men kan dog også kode lidt i assembler, Meget besværligt programmeringssprog.

men mon ikke at man kunne kode applikationen i et hvilket som helst sprog også lave en eller anden form for emulator også snyde iphonen til at tro, at det var en iphone applikation.

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:04

delinda:

Hej Rasmus Lindgren jeg koder selv utrolig meget i matlab (dejligt programmeringssprog) bortset fra at compileren er super dyr, der også er objekt orienteret,

men kan dog også kode lidt i assembler, Meget besværligt programmeringssprog.

men mon ikke at man kunne kode applikationen i et hvilket som helst sprog også lave en eller anden form for emulator også snyde iphonen til at tro, at det var en iphone applikation.

Matlab er da ikke et programmeringssporg? Det er et værktøj til ingeniører der indeholder en hel række standart scripts, som man kan kalde vha. et c-lignende syntaks. Er det mig der er helt galt på den? I så fald, må du gerne sende nogle links, så jeg kan forbedre mine matlab færdigheder, specielt mhp. object orienteret matlab kodning. Det skader nok ikke studieforløbet.

-------------

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:29

delinda:
men mon ikke at man kunne kode applikationen i et hvilket som helst sprog også lave en eller anden form for emulator også snyde iphonen til at tro, at det var en iphone applikation

Selvfølgelig kan du det hvis du lige skriver din egen kompiler eller emulator som du skriver, men så er det vist lettere at lære sig selv Objective-C Smile

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:00

Hej Thomas,

Du kan sende mig en mail på lars@urbanembassy.com. Vi har efterhånden lavet en del iPhone applikationer og kan hjælpe dig med stortset alt inden for mobil / iPhone - også distribution og analytics.

Mvh

Lars Ettrup

Urban Embassy

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)