Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsidéen bag linkkataloger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

jeg er, af natur, omtrent 300x så nysgerrig som Peter Pedal, og det har medført, at jeg har luret lidt på, hvilken baggrund der ligger bag, at nogle mennesker opretter linkkataloger.

Jeg søger derfor nogle linkkatalogejere (eller folk der overvejer at lave et/flere), der vil dele den idé og de tanker, der ligger til grund for, at de laver gratis linkkataloger.

Anyone?

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39

De flere er af lavet søgeoptimering eksperter - firmaer ,de har lige et links i bunden  af siden klikker du på linket  og er du i  forvejen igang med søgeoptimerig  så kigger du måske forbi deres site .

vis du har et site der sælger rejser er det en gode ide at lave links bytte med andre der sælger rejser , de fleste vil ikke have 100 vis links på deres site dette er også en god grund til at lave disse link kataloger , man sætter bare et links bunden og får en masse links back til sin egen side .

Det er altid god reklame at give noget gratis væk og få lidt igen .

venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:41

Hej Michael,

En af de mest udbredte årsager til at etablere og udvikle gratis linkkataloger er for at bruge det som et SEO-værktøj.

En ikke uvæsentlig del af danske linkkataloger bliver drevet af SEO-folk, som nyder let adgang til links til kunderne samt nogle medfølgende gevinster som adgang til at følge med i, hvordan konkurrenter linkbuilder, hvilke sider der er aktive i SEO-indsatsen etc.

For et mindretal af katalogerne er det muligheden for Adsense-indtægter eller betalt opgradering af links, der er drivkraften.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)