Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye tiltag

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har for ca. 5 mdr. siden startet et firma hvor jeg arbejder med fysisk træning ( er uddannet personlig træner) hvor jeg kører rundt i landet og underviser på rideskoler.

Jeg ville høre om nogle herinde har nogle ideer til hvordan jeg kan udvide min kundekreds, om jeg måske skal tilbyde mindre virksomheder træning ( på bold og elastiktræning).

Det skal lige siges at jeg har haft rigtig god succes de første mdr.

M.v.h

Patrick

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 18:26

Det som virker utrolig godt er jo mund til mund princippet, men måske du kan snakke med nogen virksomheder hvor du så stiller gratis op første gang og derefter kan i snakke om de vl lave noget ugenligt..

Altid en ny ide!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:32

Hej :)

Jeg vil foreslå dig at få lavet en hjemmeside, hvor du kan beskrive dine ydelser og ikke mindst påbegynde en referenceliste.
Efterhånden som referencelisten vokser, bliver den en selvforstærkende reklame.

Overvej eventuelt, om du vil køre en "jeg vil have referencekunder" kampagne, hvor du tilbyder dine ydelser i en periode til stærkt nedsatte priser eller endda gratis til de første 10 - 15 kunder.
Dette selvfølgelig i en afgrænset periode og under forudsætning af, at de medvirkende kampagnekunder accepterer at blive en del af din referencelist, og at de vil lægge navn til nogle solide kunde-statements i din markedsføring og på din hjemmeside.

En præsentationshjemmeside behøver ikke koste en formue, og den vil med stor sikkerhed fremme din virksomheds synlighed. :-)

Hvis du har brug for hjælp til sådan en præsentationshjemmeside er du velkommen til at kontakte mig.
Mine kontaktinformationer finder du på www.nielco.dk .

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)