Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering med Adwords

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har siddet og leget lidt med diverse søgeord, og forskellige kllik priser.

Det jeg synes der virker lidt underligt er at når jeg f.eks. skriver "vinglas" så starter den med at foreslå en gennemsnitlig klikpris på kr. 3,73 med en placering som nr. 1-3

Hvis jeg så prøver og lave kikprisen om til 2 kr. så står placeringen stadig som 1-3 , det er først når jeg går ned til 1 kr. per klik.er placeringen 4-6

Så kan jeg ud fra dette konkluderer at uanset om jeg sætter klik pris til 4, 3 eller 2 kr. at det ikke vil have den store forskel, og hvis jeg sætter prisen længere ned vil jeg stadig være og finde på side 1? Er det korrekt forstået?

Håber der er nogen med en kommentar til dette - på forhånd tak.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 15:30

bump - er der nogen der har en kommentar?

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 19:14

hmmm, prøver lige igen - har jeg forstået konceptet nogenlunde rigtigt eller er jeg helt væk?

Bendtsen

Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:39

To bumps på samme dag er lige i overkanten ;=).. Vent hellere til folk begynder at komme hjem fra arbejde mm. ... 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:34

Hej Bendtsen

Google kan kun foreslå pris/placeringssammenhængene ud fra historiske data.

Da der er en lang række parametre, heriblandt relevans, der har inflydelse på den endelige placering ville jeg ikke lægge specielt meget i Googles forslag.

I stedet ville jeg driste mig til selv at lave en søgning ca. 10 minutter efter en ændring i budprisen og se, hvor min annonce i praksis er placeret.

Vær dog opmærksom på, at Google sagtens kan flytte annoncen op og ned i forhold til den ideelle placering.

Venlig hilsen,

Christian 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)