Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Okay se vores side, og kom så med det ;-)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjaeee...det har jeg også overvejet....men ikke fået et bedre svar end "få en anden netbutik, bygget op fra bunden", eller få nogle profesionelle til at bygge noget "oven på" Scannetshoppen, evt. via en ekstern hjemmeside...og det er jo ikke så sjovt (eller billigt. Jeg har en idé om at sidstnævnte vil koste 5K)....Men igen, søg lidt på det her på Amino - måske finder du ud af noget bedre end jeg har.

Vi har tilmeldt os en masse linksamlinger (dem ër der også links til her på Amino). Har også forsøgt med lidt adwords. Og endeligt er der det med hvis andre linker til din shop det skulleGoggle elske (men personligt synes jeg ikke det øgere troværdigheden hvis du til gengæld skal linke til alt mulgit mærkeligt fra din shop til gengæld, så det er måske et tveægget sværd? ... ).

Måske vi skulle oprette et forum for Amino der bruger Scannet.... jeg tror efterhånden vi er en 10-20 stykker herinde :-)

Martin
Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 21:41
...glemte lige en ting/svar som jeg fik fra en anden "Scannet-Amino": Hvis du under Butiksdata/butiksnavn i stedet for at skrive navnet på hjemmesiden, skriver en kort forklaring -fx. "Boutige-Q - Velvære til kvinder" er der måske lidt mere at arbejde med for Google...... Og du vil se at denne text kommer frem som benævnelse på browservinduet, når det er minimeret.....

Martin
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:57
Vi har haft stor fornøjelse af Scannet, aldrig ventet mere end 10 min. på et svar og det selvom det har været kl. 23 om aftenen. Vi synes Scannet har rigtig mange positive sider og for dummies som os er det jo kanont at købe et færdigt "modul" system som dette. Jeg (Henrik) har været i et stort firma hvor vi fik lavet en hjemmeside til godt 70.00 kr. efter to år var siden forældet og det ville koste os temlig mange penge at få den rettet til, pga. nogle opdateringer med internet explorer. (spørg mig ikke nærmere om hvad det var, jeg ved det ikke, noget med noget opdateringer og .net). I firmaet skiftede vi til Tangora, som også er et modul system, det gav nogle begrænsninger, men vi slap for uforudsete regninger.

Så alt i alt er vi glade for Scannet, også selvom der er ting vi gerne ville have kunnet ændre.

Men et Scannet forum ville da være en kanon idé, vi er da med.

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 22:02
Enig! vores erfaring med supporten fra Scannet er også 100% positivt. At der er nogle (små) begrænsninger i netshoppen er også til at leve med. den er ekstrem let at bruge, og billig - ikke mindst i opstart, hvilket sikkert er grunden til at aå mange vælger dem. Kan faktisk kun finde ét ankepunkt, nemlig at Google næsten ikke kan finde ens hjemmeside...og det er desværre kritisk, hvis ens udstillingsvindue ikke ligger på en strøggade, men i en baggård 
Martin
Tilmeldt 19. Jun 06
Skrevet kl. 22:10
Nu bestiller vi Scannet´s søgeoptimeringsmodul, og virker det, ja så er problemmet løst. Hvis ikke, må vi opsige det igen. Der kommer til at gå 4-10 uger før vi kan se en effekt, men vi lover at vende tilbage med vores erfaringer.
Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 22:26
Glæder mig til at høre om det .. .både om hvordan det er at bruge, hvordan ''surfere'' opfatter det ... og naturligvis om det genererer traffik....

Hvis du orker det, så læs dog først fx. dette link:

...eller en af de andre tråde hvor Scannets moduler diskuteres

Martin
Tilmeldt 19. Jun 06
Skrevet kl. 22:31
Har læst en del af det igennem, og jeg synes det er svært at danne sig en mening, Det er overvejende negativt, så nu vil vi gøre forsøget. Som sagt har vi været positiv over for Scannet, så vi satser de 1500 kr det koster et halvt år. Så kan vi jo bidrage med vores erfaring her. Og hvis det nu er godt må vi jo have fat i Scannet, så vi kan få nogle procenter for at reklamere ellers er alternativet jo om man skal finde en anden løsning.
Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 22:35
...og så tilbage til det du startede med at spørge om:

Faldt over det berømte "fragt/ekspeditionsgebyr": i min kones butik har vi valgt at sige gratis levering uanset beløb. Jeg tror mange vil opfatte det som en teknisk handelshindring at skulle op på et givent beløb, fx. kr. 750. Hvis de finder noget til fx. 400 kroner, tænker de: Nej, vi venter lige til vi finder lidt mere. Og så er de væk fra siden, og glemmer det igen. Mener også dette er blevet "videnskabeligt" undersøgt....

Vi sender selv de fleste forsendelser som almindelig post, og så koster det typisk under 30 kroner at sende det, kunder modtager det med den almindelige post (i postkassen, også om lørdagen)... og kunderne bliver glade for det. Skulle posten snuppe en enkelt pakke (har ikek selv oplevet det), vil den sparede porto nemt kunne opveje det, så længe vi taler om rimelige indkøbspriser på varen (måske er et beløb på ca. 500 skillepunktet mellem brev og pakke??).

synes måske også der er lige lovligt mange forskellige farver på teksten på forsiden ... (lilla, lyseblå, blå, fed-blå, sort, ...) .. og måske lidt rodet med produktbilleder ude til højre - men også nederst på forsiden?!

Martin
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:49
Lige et indspark til noget i ihvertfald KAN søgeoptimere på nu:

På siden for menupunktet "Trusser" har i mange (ca 70?) produktbeskrivelser som denne:

G-streng
G-streng med blonder op til str. 48
Pris DKK 419,00

Hvis i ændrer titel (eller beskrivelse til fx. at indgolde ordet "Trusse" som:

G-strengs Trusse

så vil Google tillægge denne side højere relevans for søgninger på ordet "Trusse". Dette et naturligvis kun et eksempel der kan bruges til mange ord. Bemærk at ovenstående vil give mindre relevans til søgning på "g-streng" fordi du nu har et "s" på. Pointen er blot at alt håb ikke er ude mht. til at optimere på søgeord med jeres nuværende løsning.

>>>

Edit: Jeg kan se i Titlen nu afspejler de enkelte undermenuer. Alt i alt tror jeg godt i kan komme til at ligge højt på google med det i har at skrue på nu. Start evt. en seperat tråd på dette i "Online Markedsføring".

Mvh Jesper

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:12
Hejsa...

lige en enkelt lille ting.
På forsiden skriver i "Totalløsning til kvinders velvære"
Så jeg ledte helt automatisk efter noget kropspleje i form af cremer, dufte m.m. men fandt dem ikke.

For mig er velvære = pleje sig selv :-) Så synes ikke i leverer en "totalløsning"

Billederne af jeres smykker er ikke så tydelige pga. af den mørke baggrung... en hvid baggrund tror jeg ville hjælpe lidt :-)

håber det kan bruges konstrutivt :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)