Tjaeee...det har jeg også overvejet....men ikke fået et bedre svar end "få en anden netbutik, bygget op fra bunden", eller få nogle profesionelle til at bygge noget "oven på" Scannetshoppen, evt. via en ekstern hjemmeside...og det er jo ikke så sjovt (eller billigt. Jeg har en idé om at sidstnævnte vil koste 5K)....Men igen, søg lidt på det her på Amino - måske finder du ud af noget bedre end jeg har. Vi har tilmeldt os en masse linksamlinger (dem ër der også links til her på Amino). Har også forsøgt med lidt adwords. Og endeligt er der det med hvis andre linker til din shop det skulleGoggle elske (men personligt synes jeg ikke det øgere troværdigheden hvis du til gengæld skal linke til alt mulgit mærkeligt fra din shop til gengæld, så det er måske et tveægget sværd? ... ). Måske vi skulle oprette et forum for Amino der bruger Scannet.... jeg tror efterhånden vi er en 10-20 stykker herinde :-) |
...glemte lige en ting/svar som jeg fik fra en anden "Scannet-Amino": Hvis du under Butiksdata/butiksnavn i stedet for at skrive navnet på hjemmesiden, skriver en kort forklaring -fx. "Boutige-Q - Velvære til kvinder" er der måske lidt mere at arbejde med for Google...... Og du vil se at denne text kommer frem som benævnelse på browservinduet, når det er minimeret.....