Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MYC4 erfaringer?

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 10:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
NU betaler de jo heller ikke afdrag på de lån de optager! De tager bare pengene og fordufter Big Smile

LOL!!!  Roskilde Bank gjorde det jo bedre :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:05 | Låst

Jesper:
For det første er renten lavere end en række danske forbrugslån, selvom de har meget styr på hvem der lånes penge til og kan kontrollere mod RKI m.m. og har relativt bedre opkrævningsmuligheder.

Jeg er sgu da bedøvende ligeglad med hvad det koster at tage et kviklån i Fona... Det har altså ikke en klap med sagen at gøre Smile

Der er visse personer, der fremstiller MYC4 som velgørenhed og det finder jeg personligt lidt usmageligt, såfremt lånetagerne skal betale renter i den størrelsesorden. Noget kunne i øvrigt tyde på MYC4 og f.eks. Middelfart Sparekasse er enig i den observation - så vidt jeg ved kalder ingen af dem konceptet for velgørenhed.

Så jeg kan ikke se hvad danske forbrugslån har at gøre med noget som helst - medmindre du også mener det er velgørenhed, når Fona formidler et lån så Brian fra Ubberød kan få en ny fladskærm?

Jesper:
Jeg har intet med MYC4 at gøre, men idéen er meget bedre end alt hvad vi gør i dag, så jeg synes ikke du skal hæfte dig så meget ved at du synes renterne er høje.

Prøv nu at læs hvad det er du svarer på ;)

Jeg har for så vidt ikke udtalt mig om renterne, som sådan. Jeg har bare udtalt mig om renterne i forhold til at fremstille projektet som velgørenhed. Som jeg skrev betyder renterne jo hverken at konceptet ikke er til stor gavn eller at man er en "skidt person", hvis man deltager i det. Jeg synes bare det er noget fis, at kalde det for velgørenhed....ja jeg synes faktisk det er direkte usmageligt.

Men som investeringsprojekt er det da ganske sympatisk - der er bare ikke nogen der skal bilde mig ind at MYC4 er en velgørenhedsorganisation :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:50 | Låst
Hvor får i den rentesats fra? Den reelle rente ligger nærmer de 50-60% når man lægger Provider/Administrator's renter oven i investors renter for ikke at glemme myc4 som jo også lige skal have lidt for at formidle kontakt til de afrikanske lånehajer.
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:57 | Låst

JeeJee:
..

Du har svaret i en tråd fra 2009, hvor seneste indlæg er 1½ år gammelt.
Vi låser tråden. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)