Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksponering, kig her..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

Jeg faldt lige over en annonce for noget der hedder Imgshare.net. Det er en central, hvor man kan uploade billeder, og dele dem. Jeg synes selv det er en fantastisk mulighed for eksponering af budskaber, og nu er den minsandten blevet sat til salg for en slik..

Desværre er der ikke nok slik i min godtepose, så ville lige give ordet videre.. :)
 
 
 
Mvh
Michael
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må indrømme at jeg stærkt tvivler på deres trafiktal og der er i det hele taget noget lumsk ved det hele.
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Det var hyggeligt, at læse lidt om dig i seneste afsnit af iværksætteren :) Vi havde også en annonce i den for Afront :)
 
Umiddelbart hvad jeg har hørt bruges siden primært til uploade af dele billeder. Det vil typisk sige billeder med betinget copy right, med andre ord typisk erotiske billeder.
 
Så tror egentlig godt på tallene.. :)
 
Mikkel forresten, må jeg have lov til at skrive en privat besked til dig? Det drejer sig om et projekt jeg skal til at starte om nogen tid :) Og du må have en god weekend..
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden er solgt har jeg fået at vide så det nytter ikke at skrive til ejeren mere.

Supply Chain blæksprutte

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikkel

Jeg tror ikke man behøver at spørge om lov for at kunne skrive en privat besked til folk (sådan opfatter jeg det ihvertfald ikke..) Tværtigmod, jo mere man har noget at spørge/sige direkte til en person, jo bedre bliver forum vel og den måde vi interagere med hinanden på vel.. Jeg har i øvrigt aldrig spurgt om lov de få gange jeg har skrevet "privat" med folk - og jeg har heller aldrig fået skældud for at pille ved folks privatliv på den måde  Man kan jo bare risikere at folk ikke lige lægger mærke til, at der er en privat besked til dem, eller at de simpelthen ikke svarer - men derudover vil jeg mene der er frit slag, heldigvis.
 
Jeg synes du bare skal skrive.. Punktum
 
 
 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig :)
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det jo også bare af ren høflighed..

Mr. deMib er jo en noget mere erfaren herre end jeg selv.
 
Anyways, der lander et brev i postkassen i løbet af næste uge.. Der er vist lige en produkt lancering der trænger på *Gg*
 
God uge.. :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Lad mig lige slå fast, at dette er et forum hvor sigtet er at vi alle får det sjovere og bliver møj rige. Hvis vi kan hjælpe hinanden ved give hinanden gode relevante tilbud, handle med hinanden, give hinanden gode råd og dele sorger og glæder, så er målet nået.
Det er mere end tilladt at sende hinanden private beskeder også med kommercielle tilbud. Men det skal være målrettet dem man mener kan have interesse for det og ikke masseudsending.
Hvis man på debatten ikke bryder sig om at få private beskeder, kan man slå den mulighed fra under "Personlige oplysninger".

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Og tak for det :) ville jo være frygteligt hvis vi ikke kunne udnytte de resourcer der i et netværk som dette.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)