Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Consulting firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

jeg går i tanker om evt. opstart af et hobby consulting firma med speciale i Balkan området, da jeg selv er født i Bosnien & Hercegovina.

Jeg er uddannet markedsføringsøkonom og HD Organisation og Ledelse. Mine uddannelser kombineret med kendskab til lokalområdet (Bosnien, Kroatien, Serbien osv.), mener jeg vil give en stærk samarbejdspartner til firmaer der enten ønsker en ekstern agent vedr. afsætning og salg af deres produkter, rådgivning omkring eksport, møder med kunder, etablering af evt. afdeling med henblik på udvælgelse af medarbejdere og oplæring i forhold til firmaets vision, mission, målsætning og værdier.

Det var lige lidt kort og løst. Hvad mener i andre umiddelbart mht. idéens realiserbarhed?

Evt. nogle her inde som går med tanker om eksport/import til/fra Balkan.

Venlig hilsen
Ermin Balesic

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 23:11

Umiddelbart lyder det spændende.

Dog lyder det omfattende til at skulle være på hobbyplan. Men research dine muligheder lidt, så skal det nok kunne lade sig gøre med den rigtige mand bag :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 23:24

Hej Danny, tak for din respons :)

Med "hobby" mente jeg, at det bare er mig selv og primært gennem brug af netværk her inde osv.
Dermed satser jeg ikke som udgangspunkt på en opstart med kæmpe hovedsæde m.m., men mere impulsivt opstart uden mål om en bundlinje på 10.000.000 mill det første år :)

Håber du følger min tankegang.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:28

Hej Balesic held og lykke med dit projekt, det skal sgu nok blive en sucess så længe du selv tror på det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)