Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en webshop(magento)?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer

Jeg har alle tiders tilbud til 1 måske 2 af jer som gerne vil have lavet en webshop.

Jeg har fået lidt blod på tanden hvad der angår webshops, da jeg har brugt et par dage på at sætte oscommerce op for en kunde, men er ikke tildfreds med systemet, jeg synes det manglede ordentlig seo implementering og en masse andre ting.

Jeg er dog faldet over magento som jeg gerne vil gå i krig med, men jeg bryder mig ikke om fiktive opgaver, derfor vil jeg hellere give et godt tilbud på opsætningen og layout til den første og måske nummer 2 kunde som gerne vil have en webshop. Det kræver dog at du allerede har et desgin, jeg kan formidle kontakten til en designer hvis dette skulle være nødvendigt, som ca. tager 3000-5000 kroner for et standard design.

Hvad koster det så?
3000 dkk

så følger jeg jer fra a-å, shop opsætning, hjælp til seo, betalings gateway osv. betalingen for shoppen skal først falde når vi begge er 110% tilfredse med shoppen, skulle det ønskes kan jeg også tibyde hosting.

Mvh
Daniel Knudsen

Nb. jeg forbeholder mig dog retten til at vælge ud fra "person profil" og ikke et først til mølle basis, det er vigtigt for mig at jeg kan bruge jeres shop som reference i fremtiden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 08:10

Lyder spændende, har sendt dig en PM

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:55

kigger lidt efter en bilige shop løsning med pay pal på og der skal være rss på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 09:57

Hejsa

Jeg vil lige fortælle, at jeg har brugt Daniel til flere af mine hjemmesider, han er utrolig dygtig og god til det han laver. Jeg kan klart give ham mine varmeste anbefalinger Yes

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:08

Hej Daniel,

Jeg ved ikke om du har set mit indlæg angående en Magento shop. Vi skal have lavet en shop som made4men.dk, bare i magento. Derudover er der nogle flere funktioner vi gerne vil have.

Det spænedende ved vores opgave er at der skal laves en bedre opbygning af checkout processen i magento.

Skriv på jeh@made4men.dk hvis du er klar.

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 10:50

Hej

Det er jo mors dag idag så skriver lige til jer allesammen her senere på dagen, men jeg skal nok svare jer allesammen :)

Mvh
Daniel Knudsen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:05

SLETTEDE INDLÆG.

Jeg ombestemte mig... Synes det er godt med lidt konkurrence på Magento siden, så jeg vil ikke overtage denne tråd med mine egne tilbud.

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 16:19

Hej Rasmus

Jeg nåede lige at skrive en brokke besked, men da jeg havde skrevet færdig havde du allerede redigeret din post :)
konkurrence er altid godt især for kunderne :)

Mvh
Daniel Knudsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)