Hej Aminoer, Jeg er medliem af en forening hvor vi holder et åbenthus arrangement i juni måned i forbindelse med at vi har eksisteret i 25 år. Vi vil gerne have lavet nogle flyers og visitkort som vi kan bruge til omdeling og markedsføring af vores arrangement, og i den forbindelse har jeg tænkt på om nogen trykkerier måske var interresseret i at gøre det gratis mod at få bagsiden til egen reklame? Det drejer sig om 3000-4000 flyers i A6 el lign. 2x250 visitkort som skal bruges til øl/vand og pølse/brød billetter. Vi skal bare have farvetryk på en af siderne. For at fortælle lidt om modtagerne, så er det et åbent hus arrangement på en brandstation (Svendborg), hvor byens borgere er inviteret til små aktiviteter for børn og voksne. Flyers vil blive omdelt i byen, vinduesvisker på biler og hvor vi nu kan komme til det. Jeg skal nok selv prøve at lave designet/opsætningen klar til tryk, men kan det lige kontrolleres inden det går i trykken, så ville det være fint. Håber at der er nogen der vil være med til opgaven og hvis i kan trykke t-shirt kan det MÅSKE være at det også kan blive aktuelt (mod betaling naturligvis). Håber der er nok oplysninger på plads. Hilsen Per, Svendborg Brandmandsforening |
Prøver lige at sende tråden til tops i håb om at der er folk indenfor branchen der endnu ikke har kigget imens det har været bededag og weekend.
Vil opfordre til at komme med et tilbud, hvis det ikke kan gøres gratis, da vi under alle omstændigheder skal have det lavet.
/Per