Jeg har lavet en e-bog om hvordan man optimerer sin Twitter profil, og sit brug af Twitter. - Og flere E-books er på vej.
Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan henvise folk til at downloade den et sted? Skal jeg bruge Rapid-share eller sådan noget? Eller kan jeg bare lægge den op på en blog? - Og hvordan gør man det?
Mathias Christoffersen
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Når vi snakker gratis ebøger, så har vi ingen oprettelsesgebyr...
Smid mig en mail på bb@myll.dk med hvad du havde forestillet dig, så kan jeg hjælpe dig videre... Jeg har nogle ideer som vil hjælpe dig fremover, specielt i form af mailinglister... :-)
Jeg ved at bl.a. Saxo har gratis e-bøger de giver væk. Prøv at kontakte forskellige online bog-butikker og hør om de er interesseret i at give din bog gratis væk? Ellers vil jeg foreslå at du laver en blog eller hjemmeside, hvor du også kan give den gratis væk.
Du kan evt. også prøve at kontake Google og høre om du kan få den op der: http://books.google.com/ - må indrømme jeg hverken kender noget til deres krav eller lignende.
Jo mere du kan sprede den, jo bedre! Benyt dig af guerilla-markedsføring . Upload den bl.a. på TPB og diverse torrent-sider - er fuldkommen lovligt, da du jo har alle rettigheder til den