Produktion tøj messer i EU, noget i kender til / besøger / hvor og hvornår, er det noget ved ? Jeg kunne godt tænke mig at besøge den slags i nær fremtid
Jeg har aldrig hørt om produktion tøj messer, jeg kender kun til dem hvor de forskellige mode brands udstiller på. Så CPH Vision (kbh mode messe) som afholdes 2 gange årligt, i 1 weekend i feb / aug.
Hvis du gerne vil finde en leverandør som kan producere for dig, prøv alibaba.com eller find et firma som har kontor i østen som kan hjælpe dig med at finde en fabrik der kan hjælpe.!!
Alle de der brand messer kender jeg... Men har hørt om Produktion messer / stof messer, men syndes ikke at kunne finde det. Mener der var noget i syd tyskland og Paris et par gange hver år, men det er fler år siden jeg høret nogen snakke om det.
Det du oensker er at besoege "bread n butter" fashion fair.
Der er ogsaa den aarlige fashion fair i Paris hvor alle stof leverandoerer fremviser, dette er engan i efteraaret. Kan ikke lige huske hvad den hedder.
Men soeger du paa fabric (cotton, denim, silk, etc.) og du burde finde hvad du soeger