Hej Aminoer Er du iværksætter ,og har nok at gøre med at opbygge din forretning og produktet, så kan det være svært, at finde tiden til andre områder af din virksomhed som f.eks. markedsføringen. Her kan jeg hjælpe! Du kan få din egen markedtingschef / koordinator på outsourcingbasis, som tager sig af marketingplan, budgetlægning - og budgetoverholdelelse, forhandling med annoncesælgere og trykkerier, pressemeddelelser mm. samt udarbejdelse af salgs- og marketingmaterialer. På den måde kan du koncentrere din indsats på det, som du er bedst til., velvidende at din markedsføring er sat i system og bliver ført ud i livet - uden at det koster en fuld aflønning af en medarbejder. Er du allerede godt kørende i din virksomhed, så kan det måske alligevel betale sig, at outsource din markedsføring - helt eller delvist. Argumentet er det samme - du får mere tid til andre opgaver som for eksempel salgsbesøg eller produktudvikling. Vil du vide mere, så skriv gerne til mig her eller tag kontakt til mig direkte. Venlig hilsen Jan Berg bergkommunikation.dk |
Outsourcing af markedsføringen
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)