Hej. Noget gik galt da jeg lagde banner på min første profil, så prøver lige igen Vi har en hjemmeside med salg af udstyr til kæledyr. Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle meninger og vurderinger om den... - Ville du være tryg ved at handle der? - Evt. forslag til forbedringer - Er den brugervenlig, nemt og overskueligt? - Vi har lidt problemer med opsætning af efterkrav, men kommer senere, men virker checkout fint efter din mening? Vi bruger google adwords, tilmelding til søgemaskine med en masse ord, diverse links på hjemmesider til dyr, annonce med billeder i hunde og kattesectionen på dba, samt vi deltager en smule i debatter på hunde og kattesider med links til shoppen. Er der nogle der ellers har gode forslag til annoncering? Vi kunne godt bruge noget analyseværktøj til hjemmesiden, så vi kan se hvilke annoncer der giver pote og hvor folk kommer fra. Nogen forslag til noget billigt eller gratis? På forhånd tak. Håber nogen vil komme med forslag og meninger. MVH Kristian www.wondersoftheworld.dk www.petdreams.dk |
Hej Kristian
Velkommen til Amino.
Ville du være tryg ved at handle der?
Overstående er slet ikke for at tage modet fra jer, men min ærlige mening, og en hård kritik som jeg håber i vil tage til jer og prøve at rette op på det værste.
Husk på jeres målgruppe nok ikke er dem der færdes aller mest på nettet, og skal derfor hjælpes rigtig meget igennem.
En helt anden mulighed var at kontakte et webbureau der kunne give en hjælende hånd med shoppen, jeg kan se i bygger det på en oscommerce. Nu laver jeg lidt skamløs reklame og tilbyder dig at du kan smide en besked her på amino til mig, så vil jeg gerne prøve give jer et godt tilbud på at få ændret shoppen. Kan også vise en del referencer frem hvor du kan se en oscommerce der er lavet helt om.
Held og lykke med shoppen, og lad nu ikke dette tage modet fra jer.
EDIT: så nu dankortet på forsiden :)
Ærlig talt nej, ikke med mindre jeg kendte dig. For det første ser shoppen udtil at være halvfærdig. Hvorfor er der en sprogboks, og en valuta boks når der ikke er nogle sprog og valutaer?
Der kan ikke handles med dankort, hvilket altid gør jeg bliver lidt mistænksom omkring det nu også er et seriøst firma eller bare et lille hobby firma der sender varen når de lige får tid.
Derudover prøvede jeg at komme til kassen, men det mislykkedes mig, først da jeg blev stædig fandt jeg det lille text link i toppen af siden hvor der står indkøbskurv.
Jeg tænkte ENDELIG, og så får jeg bare smidt en opret bruger formular i hovedet. Jeg ønsker ikke at oprette en helt bruger for jeg kan købe en enkelt gang.
Nå jeg fik så oprettet en bruger og kom videre. Hov nu ser jeg faktisk man kan bruge dankort, hvorfor "skjuler" i dette? - Nu har jeg så ikke turde gå videre for at se hvordan resten ser ud, for ikke at komme til at ligge falske ordrer hos jer.
Derudover mangler siden en seriøs opstramning på brugervenlighed og overskuelighed, meget står helt hulter til bulter, og er man ikke stædig finder man nok en ny side at handle på.
Derudover prøvede jeg at komme til kassen, men det mislykkedes mig, først da jeg blev stædig fandt jeg det lille text link i toppen af siden hvor der står indkøbskurv.
Jeg tænkte ENDELIG, og så får jeg bare smidt en opret bruger formular i hovedet. Jeg ønsker ikke at oprette en helt bruger for jeg kan købe en enkelt gang.
Nå jeg fik så oprettet en bruger og kom videre. Hov nu ser jeg faktisk man kan bruge dankort, hvorfor "skjuler" i dette? - Nu har jeg så ikke turde gå videre for at se hvordan resten ser ud, for ikke at komme til at ligge falske ordrer hos jer.
Derudover mangler siden en seriøs opstramning på brugervenlighed og overskuelighed, meget står helt hulter til bulter, og er man ikke stædig finder man nok en ny side at handle på.
Overstående er slet ikke for at tage modet fra jer, men min ærlige mening, og en hård kritik som jeg håber i vil tage til jer og prøve at rette op på det værste.
Husk på jeres målgruppe nok ikke er dem der færdes aller mest på nettet, og skal derfor hjælpes rigtig meget igennem.
En helt anden mulighed var at kontakte et webbureau der kunne give en hjælende hånd med shoppen, jeg kan se i bygger det på en oscommerce. Nu laver jeg lidt skamløs reklame og tilbyder dig at du kan smide en besked her på amino til mig, så vil jeg gerne prøve give jer et godt tilbud på at få ændret shoppen. Kan også vise en del referencer frem hvor du kan se en oscommerce der er lavet helt om.
Held og lykke med shoppen, og lad nu ikke dette tage modet fra jer.
EDIT: så nu dankortet på forsiden :)