Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kartotek over medlemmerne af Amino

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Jeg synes det ville være rigtig super, hvis vi kunne få et kartotek over alle Amino-brugerne og deres kvalifikationer. Så hvis man skal bruge en revisor, behøver man ikke først oprette en tråd, men kan i stedet gå i kartoteket, finde nogle personer og så sende dem en PM. Altså således at alle de Aminoer, der ønsker, det kan optræde samlet og så man kan lede efter personer med specielle kompetencer i kartoteket.

Kan du se min idé?

/Kenneth Praefke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Dato: 8/2/2006 12:20:39 PM Forfatter:Praefke Hej Martin
Kan du se min idé?

Det kan ikke tilføjes i dette standardsoftware. Hvis du laver et sikkert, godt og brugervenligt system til formålet, skulle det da ikke undre mig om du kunne få Martin til at linke til det fra Amino.dk :)

Personlig siger det mig ikke så meget. Det er de aktive brugere, der opnår min tillid, og dem lærer man at kende uden et kartotek - så fordi en person opretter en "annonce"/profil i et amino-kartotek, giver det mig ikke mere tillid til personen og dennes produkter. Det vil jo reelt bare være en meget lille udgave af De Gule Sider.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:10
Dato: 8/2/2006 4:00:41 PM Forfatter: Tommy

Personlig siger det mig ikke så meget. Det er de aktive brugere, der opnår min tillid, og dem lærer man at kende uden et kartotek - så fordi en person opretter en ''annonce''/profil i et amino-kartotek, giver det mig ikke mere tillid til personen og dennes produkter. Det vil jo reelt bare være en meget lille udgave af De Gule Sider.

Jeg er fuldstændig enig med Tommy! 

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 17:17
Det er et fair nok synspunkt, men kartoteket kunne udmærket sammenholdes i forhold til de brugere man allerede kender. F.eks. er i to tit aktive, men jeg ved ikke hvad i kan. Hvis amino skal kunne levere det bedst tænkelige udgangspunkt for netværk, synes jeg et kartotek kunne være fedt. Men jeg er enig i at det hurtigt kan blive lidt "de gule sider" agtigt. Det skal være med den helt rigtige behandling af kartoteket. Men tilgengæld tror jeg så også at det kunne være en hjælp for mange. En overskuelig måde at danne sig et overblik over Amino-medlemmernes aktiviteter.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)