Hej Aminoer! Jeg læser markedsføringsøkonom, og har fået til opgave sammen med min gruppe på 5, at skulle planlægge og gennemføre et arrangement. Vi starter på 3. semester i næste uge, og skal helst have fundet et projekt inden uge 33-34. Derfor tænkte jeg at der kunne være nogle af jer iværksættere eller virksomheder der kunne bruge lidt hjælp til at afvikle et arrangement. Opgaver er meget ’bred’ så den kan omhandle næsten alt, det kunne f. eks være noget med køb, salg, markedsføring eller måske et event for kunder. Kun fantasien sætter grænser, men gerne noget innovativt. Vi er en gruppe på 5, og vi har budgetteret med at skulle bruge mellem 50 og 100 timer hver på projektet. Timeantallet afhænger lidt af hvilket projekt det er. Som udgangspunkt vil vi gerne gøre alt arbejdet, hvis bare udgifterne er dækket. Men sidder du bare med en god ide som du vil have hjælp til at gennemføre er vi måske villige til at smide nogle penge efter det også, selvfølgeligt mod en del af et evt. overskud. Her er et link til et word dokument med den udleverede opgave http://www.computerdebat.dk/docs/ProjektD.doc Vi læser på erhvervs akademiet i Århus, så inden for en rimelig radius af Århus vil være at foretrække. Jeg håber der er nogen der kunne være interesseret i at hjælpe os med at finde et projekt. mvh. Martin Bach |
Prøv at tage fat i Jonathan fra engodsag (også amino debattør)
Han har vist lavet en del forskellige events, så det kunne jo godt være at han havde noget i støbeskeen, som I kunne hjælpe med! Og så går det jo til en god sag