Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Planlægning og gennemførelse af DIT arrangement

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Fra  Adromi Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer!

Jeg læser markedsføringsøkonom, og har fået til opgave sammen med min gruppe på 5, at skulle planlægge og gennemføre et arrangement. Vi starter på 3. semester i næste uge, og skal helst have fundet et projekt inden uge 33-34.

Derfor tænkte jeg at der kunne være nogle af jer iværksættere eller virksomheder der kunne bruge lidt hjælp til at afvikle et arrangement. Opgaver er meget ’bred’ så den kan omhandle næsten alt, det kunne f. eks være noget med køb, salg, markedsføring eller måske et event for kunder. Kun fantasien sætter grænser, men gerne noget innovativt.

Vi er en gruppe på 5, og vi har budgetteret med at skulle bruge mellem 50 og 100 timer hver på projektet. Timeantallet afhænger lidt af hvilket projekt det er. Som udgangspunkt vil vi gerne gøre alt arbejdet, hvis bare udgifterne er dækket. Men sidder du bare med en god ide som du vil have hjælp til at gennemføre er vi måske villige til at smide nogle penge efter det også, selvfølgeligt mod en del af et evt. overskud.

Her er et link til et word dokument med den udleverede opgave http://www.computerdebat.dk/docs/ProjektD.doc

Vi læser på erhvervs akademiet i Århus, så inden for en rimelig radius af Århus vil være at foretrække.

Jeg håber der er nogen der kunne være interesseret i at hjælpe os med at finde et projekt.

mvh.

Martin Bach

Få mere ud af din annoncering online. Besøg Adromi.com
Social media, Email, Online Marketing & Analyse.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:48
Prøv at tage fat i Jonathan fra engodsag (også amino debattør)

Han har vist lavet en del forskellige events, så det kunne jo godt være at han havde noget i støbeskeen, som I kunne hjælpe med! Og så går det jo til en god sag

Fra Århus
Tilmeldt 7. Dec 05
Fra  Adromi Skrevet kl. 10:26
Ham vil jeg da lige prøve om jeg kan fange lidt senere...

Her er forresten nogle eksempler på projekter der er lavet de sidste par år:   

• Forskellige praktiske events for virksomheder, hvor virksomheden har et ønske om at få planlagt og gennemført et projekt. Gerne for nogle af de virksomheder, hvor vi har studerende i praktik i år
  • Arrangement af basketball-kamp i Vejlby Risskov Hallen mellem Skovbakken og Stockholm BC
  • Gennemførelse af butiksudstilling for Byens Hi Fi i Algade med indbydelse af nye og gamle kunde
  • Lagersalg for Hummel
  • Salgskonference for Danfoss
  • Bankospil med sponserede gaver til fordel for voldsramte kvinder
  • Idéforum med udvikling af nye produkter og koncepter for Oticon
  • Uddannelsesmesse med deltagelse af udvalgte virksomheder og uddannelsesinstitutioner på Århus Rådhus 9.-10. oktober

• Få mere ud af din annoncering online. Besøg Adromi.com

Tilmeldt 28. Apr 05
    Indlæg ialt: 10
    Skrevet kl. 21:26
    Kunne man forestille sig at I lavede et arrangement for iværksættere i Århus eller Jylland?

Det kunne for eksempel være en dag med spændende oplægsholdere.

En dag hvor man kunne møde andre iværksættere og dele erfaringer og visitkort.

Det kunne også være en dag for Amino´ere i Jylland.

En dag hvor vi fik sat ansigter på hinanden, og hvor vi kunne se på mulighederne for at skaffe kunder til hinanden.

Det kunne også være en dag for iværksættere og idémagere for forskellige uddeannelsesinstitutioner.

En dag hvor de kunne møde hinanden og se, om der kunne bygges bro/virksomheder på tværs af uddannelsesretninger.

Lasse Karlberg

www.saetivaerk.dk

Fra Århus
    Tilmeldt 7. Dec 05
    Fra  Adromi Skrevet kl. 09:23
    Det er også en godt ide...

Jeg skal holde møde med min gruppe først i næste uge. og der vil jeg helt sikkert tege den med! Vi mangler bare lidt en ekstern opdragsgiver som stiller opgaven for os. (det skal vi have)

Fra København
    Tilmeldt 17. Nov 05
    Indlæg ialt: 239
    Skrevet kl. 03:30
    Kunne man forstille sig det var noget i ville kunne finde på at arbejde videre med efter opgaven er løst???

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Århus
    Tilmeldt 7. Dec 05
    Fra  Adromi Skrevet kl. 08:25
    Det er ikke sikkert det er noget for alle, men det kunne da nemt tænkes. Måske er det noget der kunne kædes sammen med en hovedopgave!

Fra januar skal vi starte i praktik, og det har vi ½ år til, og der er vi gratis til rådighed for virksomheden!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)